Toon posts:

Eigen website maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers :)

Ik heb een vraagje aan jullie: Hoeveel kost het maken en creëren en onderhouden van een eigen website+forum? Het hoeft geen technisch hoogstandje te zijn, maar moet wel goed uitzien, en functioneel zijn. Ik hoorde dat je zo over de 1000 euro zit, maar neem aan dat dit niet klopt?

Gr. Equis Viris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:56
Het kan je 10.000 euro kosten, maar ook 100. Ligt er maar net aan wat je wilt hebben en wat de functionaliteit moet zijn...

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueCola
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 02:11
Dit soort dingen zijn redelijk eenvoudig zelf te maken. Er zijn veel gratis forum-systemen die je gratis kan downloaden, zoals phpBB en vBulletin. Eventueel wil ik je nog wel helpen als je er niet uit komt.

And that's how one and one makes three.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 22:37

klaaz

it's me!

LED-Maniak schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:14:
Het kan je 10.000 euro kosten, maar ook 100. Ligt er maar net aan wat je wilt hebben en wat de functionaliteit moet zijn...
_/-\o_

Ben het met LED Maniak eens. Iets standaard installeren met een template kan een handige buurman je mee helpen. Iets wat er goed uitziet en functioneel moet zijn (jouw eisen) kan betekenen dat er wellicht zaken aangepast / gebouwd moet worden en dat kan aardig in de papieren lopen.

ps. dit riekt toch wel een beetje naar vraag en aanbod doordat je zo expliciet je e-mail adres vermeld. Wellicht dat je het beter hier kan vragen: http://tweakers.net/aanbod/cat/830/webdevelopment.html

[ Voor 20% gewijzigd door klaaz op 23-11-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb geen idee wat dit topic in Spielerij doet, noch denk ik dat het op deze manier een GoT waardig topic is.

Als je verder wilt, mag een volgend topic over dit onderwerp veel specifieker en uitgebreider zijn dan deze vraag.

Dit topic is gesloten.