Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 20:37
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Het zit namelijk zo:

Mijn PC heeft een grote muziekbibliotheek. (ongeveer 350 gig) Telkens als ik van mijn torrentsite (disney.com) muziek download kopieer ik de bestanden in de map van de torrentbestanden. Deze map is ook mijn iTunes library map. Ik heb iTunes zo ingesteld dat alleen door mij afgespeelde bestanden in iTunes komen te staan.

Ik heb dus eigenlijk van elk bestand een torrent en een iTunes versie in dezelfde map.

Deze wil ik graag splitsen om mijn backup niet overvol te laten raken. (Hier staan ook wat films etc. op.)

Als ik vanuit iTunes met ctrl + a en dan copy paste probeer te doen dan neemt hij maar een klein deel van al mijn muziek mee. (Terwijl alles door ctrl + a is geselecteerd)

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bobberg

*edit: Mijn pc draait op Windows XP

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2011 11:40 ]

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:33

talin

ES-MA

bobberg schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 19:44:
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Het zit namelijk zo:

Mijn PC heeft een grote muziekbibliotheek. (ongeveer 350 gig) Telkens als ik van mijn torrentsite (www.what.cd) muziek download kopieer ik de bestanden in de map van de torrentbestanden. Deze map is ook mijn iTunes library map. Ik heb iTunes zo ingesteld dat alleen door mij afgespeelde bestanden in iTunes komen te staan.

Ik heb dus eigenlijk van elk bestand een torrent en een iTunes versie in dezelfde map.

Deze wil ik graag splitsen om mijn backup niet overvol te laten raken. (Hier staan ook wat films etc. op.)

Als ik vanuit iTunes met ctrl + a en dan copy paste probeer te doen dan neemt hij maar een klein deel van al mijn muziek mee. (Terwijl alles door ctrl + a is geselecteerd)

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Bobberg

*edit: Mijn pc draait op Windows XP
wat je zou kunnen doen is, de verwijzing van je iTunes library aanpassen naar de standaard muziek map in Win XP en dan
in iTunes: File -> Library -> Organise Library -> consolidate files

dan schrijft deze de bibliotheek van iTunes naar de muziekmap.
dan kan je daarna de muziek die in je "oude" map weggooien of backuppen.
als je dan weer wat toevoegd in de iTunes map weer consolidate files en de gedownloade map verwijderen of backuppen.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
Bedankt voor je reactie talin! Ik ga het proberen ;)

http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobberg
Gelukt! De iTunes muziek in de gezamenlijke map werd allemaal in een submap muziek geplaatst. Verder was het erg makkelijk om de rest te onderscheiden. Heel erg bedankt!