Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50
Na het nodige google werk kom ik er niet echt uit.
Daarom bij deze dit topic in de hoop dat er tweakers zijn die me kunnen helpen.

Mijn probleem is dat ik een RC body wil renderen of ontwerpen via foto's. Ik heb geen render/ontwerp ervaring ;) en dacht tegenwoordig zal er wel een programma voor zijn die er een ontwerp kan van maken die dan gebruikt kan worden om te designen in photoshop. Een programma die het dan ontwerpt via een reeks fotos

Het gaat om dit basicly
Afbeeldingslocatie: http://www.beeracing.nl/media/catalog/product/cache/1/image/1024x768/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/T/R/TRX4412_4.jpg

Maar ik heb dit dus al gepaint en wilt deze laten herdoen door een beginnende graphics designer die het met photoshop wilt doen. Ik heb zelf een body dus fotos maken van elke hoek is mogelijk.

Is mijn vraag mogelijk of kan ik beter een andere oplossing zoeken.

Mvg Yzx en excusses als dit topic verkeerd staat

[ Voor 3% gewijzigd door yzx op 22-11-2011 19:37 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Hupie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:28
Hier al wat van uitgeprobeerd:

www.google.nl/search?q=photo+to+3d+model ?

Ten tweede lijkt me dit eerlijk gezegd niet de handigste methode aangezien je ook een 3d iemand nodig hebt die het 3d model van de foto's om kan zetten in een werkbaar formaat/model (model cleanen, unwrappen).

Edit: ik zou gewoon foto's maken van zij-aanzicht en recht van boven en met die foto's direct in Photoshop werken en niks met 3d doen.

[ Voor 19% gewijzigd door De Hupie op 22-11-2011 21:50 ]

3D portfolio - mijn deviantART

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50
Bedankt voor het linkje heb sommige van die sites al aangeklikt :)

Mja als het niet in 3D gaat kan ik het dan op een 2D manier zetten? Zodat er toch een design op kan komen die de "lijnen" van de kap volgt? Zoiets al de stickers in de foto

Edit : na al het google werk denk ik eigenlijk dat het onmogelijk is om dit naar 2D/3D om te zetten :(
Edit: ik zou gewoon foto's maken van zij-aanzicht en recht van boven en met die foto's direct in Photoshop werken en niks met 3d doen.
Dachten we ook maar het is wat moeilijk lijkt me om het design aan elkaar te plakken dan en zorgen dat het overal op schaal is

[ Voor 46% gewijzigd door yzx op 22-11-2011 22:27 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
Plus je weet vast wel wat zoiets kost I presume hè?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beta was gratis, ik wist niet dat hij geen beta meer was, en met de beta kreeg ik geen goeie resultaten, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik er een zooi fotos naar heb gesmeten en gekeken wat hij er dan van maakte en toen weer uit heb geklikt, (en het is toch niet zo click & play: YouTube: Creating a 3D model from photographs with Autodesk ImageModeler)

edit:

hmmm.... of misschien bedoel ik deze eigenlijk http://www.123dapp.com/catch
ik weet het niet zeker meer, na YouTube: Introducing Autodesk 123D Catch gekeken te hebben, maar volgens mij was het dat

Volgende keer niet binnen 24uur kicken aub :)

[ Voor 29% gewijzigd door BtM909 op 25-06-2012 14:45 ]

Pagina: 1