Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mediaspeler omdat ik niet tevreden over het streamen met mijn Philips tv met Nettv.
1 Films (zelf films van 1GB of kleiner) speelt hij met een vertraging af, waardoor het beeld en het geluid niet meer synchroon lopen.
2 Ik heb een hele grote muziek verzameling en als ik deze open met mijn tv dan ben ik veel vaak aan het klikken en een flinke tijd kwijt als ik het gewenste nummer wil selecteren (er zit geen scrollfunctie of pagedownfunctie op)

Nou heb ik gehoord dat in elk geval het eerste probleem verholpen kan worden door een aparte mediaspeler aan te schaffen, maar ik ben ook benieuwt of er mediaspelers zijn waarbij je makkelijk en snel een bestand kan selecteren als er in 1 map heel veel bestanden staan.

Tevens wil ik gewoon HD kunnen streamen en een goede kwaliteit speler hebben (heb dingen gelezen over spelers die je tig keer moet resetten omdat ze vast lopen) en ik ben niet van plan te veel uit te geven.

Graag jullie expertise/ervaring

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 13:45
Ik denk dat je eerst zelf wat onderzoek moet doen van wat er op de markt is. Ik zou zeggen begin in de pricewatch, bekijk de filters, bedenk wat je precies wilt en wat je precies wilt uitgeven. Bekijk vervolgens wat beoordelingen en reviews, en zoek op basis daarvan een paar modellen uit die je wel geschikt lijken. Dan vertellen we je graag wat precies de voor- en nadelen zijn van die spelers.

Zomaar in het wilde weg types gaan roepen heb je denk ik weinig aan. Zeker als we geen idee hebben van je eisen en je budget.

Verwijderd

Topicstarter
Er moet een HDMI out op zitten. Opslagcapaciteit heb ik eigenlijk niet nodig. Ik wil rond de 100 tot 150 euro uit geven, maximaal 200.

Ik heb verder niet veel eisen, behalve dat je makkelijke door mappen heen kan scrollen en dat het apparaat degelijk is.

Ik zag deze staan; Iomega ScreenPlay TV Link DX HD
http://www.kieskeurig.nl/...lay_tv_link_dx_hd/960593/

Is dat wat?

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-02 22:49
Er is enorm veel keuze.
Kijk eens naar wat hier populaire spelers zijn. Deze spelers zijn over het algemeen populair omdat de firmware met enige regelmaat vernieuwt word. De firmware bepaalt ongeveer 50% van je speler.

De Iomega staat kom je hier weinig tegen.

• Apocal1pse
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-01 13:22
Je zegt ook dat je een bestand wil zoeken in een map waar heel veel bestanden staan. Is het dan niet verstandig om op zoek te gaan naar iets wat een library functie heeft, en die bestanden dan gesorteerd kunnen worden op categorieën zoals artiest, album, etc. ?