Image Comparer 3.8 build 712

Pagina: 1
Acties:

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09-2025

mrtnptrs

You idiot!

Topicstarter
meuk: Image Comparer 3.8 build 712

Er staat:

BolideSoft, bekend van de catalogusprogramma's All My Movies en All My Books, heeft versie 3.8 build 712 van Image Comparer uitgebracht. Zoals de naam al doet vermoeden, kan dit programma afbeeldingen vergelijken om bijvoorbeeld doublures op te sporen. Op zich niet bijzonder, maar dit programma vindt ook duplicaten die een andere grootte, resolutie of zelfs bestandsformaat hebben. Het geeft in procenten aan hoe groot de kans is dat een afbeelding gelijk is aan een andere. Image Comparer kan overweg met jpeg, j2k, bmp, gif, pcx, png, tiff, tga, ico en cur. Een Nederlandse handleiding is hier te vinden. Het changelog van deze release laat voornamelijk bugfixes zien

Dit staat er al bijna 6 jaar.
Maar hier staat dit erover:
The list of supported image file formats includes RAW, JPEG, J2K, BMP, GIF, PNG, TIFF, TGA and others.
Daar staat dus volgens mij een of twee formaten bij die niet in de meuktracker worden genoemd

En tevens is de screenshot ook een beetje verouderd, want hier zijn nieuwere te vinden: http://www.imagecomparer.com/screenshots.html en dan is dit volgens mij het plaatje wat je het beste kunt gebruiken. Je kunt zien in de afbeelding dat de iconen wat veranderd zijn en zo.

[ Voor 7% gewijzigd door mrtnptrs op 22-11-2011 18:47 ]

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Tekst en plaatje aangepast.

Abort Retry Fail?