Ik begrijp je punt prima, maar er is al meerdere malen gezegd dat je het verschil tussen DDR3 en GDDR3 prima zelf op kan zoeken via Google.
Laten we je startpost er nog eens bijhalen :
Antwoord : Er is dus wel een verschil (en DDR3 en GDDR3 wordt ook beide op videokaarten gebruikt), en dus zal GDDR3 ook gewoon in de PW als spec blijven staan.
Dan je volgende vraag :
Dat heb ik je hier uitgelegd :
Ch3cker schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:36:
Over de kloksnelheden, dan. Ons beleid is om de effectieve kloksnelheden te specificeren. Dat is namelijk ook de waarde van belang. Daar kan echter wel eens een foutje in sluipen, aangezien sommige fabrikanten alleen de basis kloksnelheid specificeren. Mocht je zo'n foutje tegenkomen, kan je dit doormiddel van de 'specs verbeteren' link aan ons doorgeven, dan wordt dit aangepast.
Dan je laatste vraag, die ik overigens nog niet beantwoord heb :
Dit soort dingen is leuk om te weten, maar niet echt van belang, aangezien je de andere specs al hebt. Ik vind het een leuke spec, die zeker wel wat zegt over de performance, maar ik ben bang dat het niet, of in ieder geval niet snel, opgenomen zal worden. Dit is niet iets wat wij zelf even in kunnen stellen, daar is een devver voor nodig.
Overigens was mijn comment over het gebrek aan inzet een logisch vervolg op je eigen commentaar :
"Nogmaals: Makkelijker gezegd dan gedaan. Doe het voor de grap maar eens. Aan "wat sneller" heeft niemand iets."
Als je het namelijk 'voor de grap' zelf had gedaan, had je gezien dat er op Wikipedia heel duidelijk uitgelegd wordt wat nou het daadwerkelijke verschil is tussen GDDR3 en DDR3. Mocht die uitleg je te moeilijk zijn, had je ook nog via google het volgende
topic op tomshardware.co.uk kunnen vinden.
Dan nog even over je laatste berichtje :
Wat is het nou? DDR3 of GDDR3?
Je zegt net zelf dat ze niet hetzelfde zijn. Je zegt ook dat de specs kloppen. Volgens mij spreek je jezelf aardig tegen.
Ik spreek mezelf niet tegen. Ze zijn niet hetzelfde, en in eerste instantie klopten de specs dus ook gewoon. Echter heeft Kraan, naar aanleiding van jou topic, de specs verandert, aangezien hij dacht dat je gelijk had. Dit wordt morgen dus weer aangepast.
Je toon begint me een beetje te irriteren. Lang niet alles specs kloppen in de Pricewatch, waaronder deze. DDR5 bestaat (nog) niet. Echter heeft XFX op hun website bij elk product met GDDR5 standaard DDR5 staan. Aangezien ons uitgangspunt is dat we de specs van de fabrikant overnemen, is dit 1 op 1 overgenomen. Helaas foutief dus, in dit geval. Ook dit zullen we morgen oppakken.