Hoi het is bij de KPn mogelijk om voor een redelijk beperkt bedrag per maand een koperlijntje te laten leggen tussen 2 addressen. wat kan ik hier mee iemand hier ervaring mee je kan 2 modempjes plaatsen en dan lekker gaan tunnelen weet iemand hie rmeer van
nee dit is geen huurlijn is gewoon een koperkabeltje tussen 2 adressen verder niks
www.kpn.com/br1/custsvc/cs_content_selector.jsp?c=ok&CSPrdOID=9233&CSCatOID=-8237
www.kpn.com/br1/custsvc/cs_content_selector.jsp?c=ok&CSPrdOID=9233&CSCatOID=-8237
oh sorry ik dacht er iets van te weten maar bij nader inzien... valt het wel mee.
trouwens, trailblazer, is dat niet die schijf van quantum uit 1920?
trouwens, trailblazer, is dat niet die schijf van quantum uit 1920?
LEGGEN, weet je wel hou duur het leggen van kabels wel niet is, nee huren is het goedkoopste wat je kan krijgen, aanleggen is zo duur dat daarvoor speciaal de stoep openbreken denk ik alleen nog maar loont als je er glasvezelkabel met een diameter van 10cm (meerder kabels dus) inlegt...Op woensdag 21 maart 2001 22:43 schreef TrailBlazer het volgende:
Hoi het is bij de KPn mogelijk om voor een redelijk beperkt bedrag per maand een koperlijntje te laten leggen tussen 2 addressen. wat kan ik hier mee iemand hier ervaring mee je kan 2 modempjes plaatsen en dan lekker gaan tunnelen weet iemand hie rmeer van
Verwijderd
hij zal dus wel gebruik maken van het koper wat er al ligt van het verouderende koper netwerk. Wordt volgens mij een klein lokaal DSL verbinding.
Voor een huurlijn binnen de stad, moet je ongeveer rekenen op 100,- per maand, en 700,- eenmalige aansluitkosten.
Je kan er dan maximaal 33k6 overheen gooien.
Op de site van KPN staat een progje om de prijs uit te rekenen. (Vaste Verbindingen Disk)
Op de site van KPN staat een progje om de prijs uit te rekenen. (Vaste Verbindingen Disk)
Eindelijk iemand die weet wara het over gaat die link is dus de site waar je die disk kan opvragen. En iedereen heeft wel een koperkabeltje extra in zijn huis liggen hoor dus dat is geen probleem en in de centrale wordt dat vrolijk gemultiplextOp donderdag 22 maart 2001 01:56 schreef little_soundman het volgende:
Voor een huurlijn binnen de stad, moet je ongeveer rekenen op 100,- per maand, en 700,- eenmalige aansluitkosten.
Het SCHIJNT (ik weet het dus niet zeker) dat als je binnen je eigen centrale blijft (die rare kastjes bij je in de buurt bedole ik), dan kost het maar Fl. 7,50 per maand... 
Ja, ik weet het, het klinkt al heel erg ongelofelijk en of het waar is weet ik niet zeker, maar die prijs heb ik van een ex-kpn'er. En die is niet vertrokken in het stenen tijdperk toen de guldens nog van hout waren.
Zolang je maar in je eigen kastje blijft... Maar zoals gezegd, hang me er niet aan op, tenzij je de echte prijs weet!
Ja, ik weet het, het klinkt al heel erg ongelofelijk en of het waar is weet ik niet zeker, maar die prijs heb ik van een ex-kpn'er. En die is niet vertrokken in het stenen tijdperk toen de guldens nog van hout waren.
Zolang je maar in je eigen kastje blijft... Maar zoals gezegd, hang me er niet aan op, tenzij je de echte prijs weet!
Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...
Verwijderd
Je KAN aan allebei de kanten een ADSL router neerzetten zodat je een 2MBit verbinding krijgt, maar volgens mij is dit niet legaal, het werkt wel
Ik denk alleen niet dat het werkt omdat namelijk de lijn is beperkt tot een bepaald frequentie spectrum en ADSL zit ver boven dat spectrem dacht ik
7,50 ? Laat me niet lachen 
Je betaald als je op dezelfde centrale blijft (Die grote gebouwen met een bordje kpn aan de muur. Leiden heeft er bv. 3) iig 2x 25,- voor de eindpunten.
Met ingang van 1 maart zijn de tarieven voor analoge lijnen trouwens weer gestegen.
Ze verkopen liever digistreams, want die zijn goedkoper geworden
(700 piek voor 64kbit op dezelfde centrale
)
Je betaald als je op dezelfde centrale blijft (Die grote gebouwen met een bordje kpn aan de muur. Leiden heeft er bv. 3) iig 2x 25,- voor de eindpunten.
Met ingang van 1 maart zijn de tarieven voor analoge lijnen trouwens weer gestegen.
Ze verkopen liever digistreams, want die zijn goedkoper geworden

Pagina: 1