Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
Ik heb al meerdere malen gegoogled maar tot nu toe zonder resultaat. Als ik mijn pc volledig uit zet blijft er nog stroom op de usb poorten staan. Ik heb een audio interface aan mijn pc hangen en daarvan blijft een fel blauw lampje branden, dit is best vervelend als ik 's nachts wil slapen. Daarom haal ik ook elke keer de usb er weer uit, maar ik merk dat de aansluiting steeds losser begint te zitten.. niet echt goed voor dat ding dus.

Nu vroeg ik me af of er meerdere mensen met dit moederbord zijn die weten of dit op te lossen is? Ik kan geen jumpers vinden om dit uit te schakelen, en in de bios is hier ook niks over te vinden. Het boekje van het moederbord is ook vrij nutteloos..

Wie o wie kan mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit is op zich normaal. Vaak kun je in de bios de USBstandby uitzetten (of de +5VSB), zodat die geen stroom meer blijft houden.

Als die ontbreekt zou ik eens een update doen en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een P5Q pro. Idd blijft de stroom op de USB poorten staan in stanby. Vind het personelijk wel makkelijk met laden van diverse elektronica.

Gewoon de PC bij je voeding uit zetten als je last van een lampje hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 19:01
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:08:
Heb zelf een P5Q pro. Idd blijft de stroom op de USB poorten staan in stanby. Vind het personelijk wel makkelijk met laden van diverse elektronica.

Gewoon de PC bij je voeding uit zetten als je last van een lampje hebt.
Dat is nog onhandiger.. kan ik elke keer onder m'n bureau kruipen als ik de pc aan/uit wil zetten 8)7

Maar voor mensen die hier nog meer last van hebben, ik heb het eindelijk gevonden!! :D Ik ben hier echt al 2 jaar naar opzoek ofzo :')

Energy Star 4.0c Support

Deze staat standaard op [Disabled]. Zet deze op [Enabled] en de USB-poorten gaan ook uit!

Lekker duidelijk aangegeven zeg..