ipoint.exe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56428

Topicstarter
Hallo,

Sinds 2 weken krijg ik geregeld (gemiddeld 1x per dag) de volgende foutmelding:

ipoint.exe
Er is een uitzondering opgetreden (onbekende software-uitzondering) 0xe06d7363 in de toepassing op de locatie 0xfd50cacd

Ik zie dit scherpje ongeveer 5 seconden en dan is het in 1x BOEM. pc uit. geen reboot, gewoon echt in 1x uit.

ik heb al echt de wereld gegoogled maar ik kom er niet achter wat dit is en wat ik ertegen moet doen.

Graag hulp!
Rein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je geen enkele informatie over je computer geeft of over wat je zelf al wel geprobeerd hebt, dan is er echt geen hulp te geven. Wat voor hardware, wat voor software, je zegt niet eens welke Windows versie je hebt.

ipoint.exe is software van een Microsoft muis. Wat heb je zelf nu eigenlijk gezocht, geprobeerd, etc?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Stap 1 lijkt me: zet die ipoint.exe 's uit, via start > uitvoeren > msconfig

Opnieuw installeren van je intellipoint muis als je die software gebruikt is een tweede, mocht het probleem bij stap 1 al verholpen zijn.

Verder, zoals gambieter ook zegt, systeeminfo geven is vrij handig voor oplossingen. :) En als ik Google op ipoint.exe komt ik stapels aan info tegen, ook wat te doen bij errors enzo. Heb je dat al geprobeerd?

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56428

Topicstarter
Windows 7 Home premium service pack 1.

wat heb ik gedaan: vooral elke keer genoteerd wanneer ik deze foutmelding kreeg zodat ik erachter kon komen wat deze melding triggert. uitkomst: ik heb geen trend kunnen ontdekken. Het enige wat iets vaker voorkwam was dat de melding kwam bij het afspelen van films.

wat ik graag wil weten: is dit een software aangelegenheid? (dan kan ik evt windows opnieuw installeren.) of heb ik mogelijke kapotte hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 56428 schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:19:
wat ik graag wil weten: is dit een software aangelegenheid? (dan kan ik evt windows opnieuw installeren.) of heb ik mogelijke kapotte hardware?
Dat kun je alleen zelf bepalen door te gaan testen. Gebruik een live CD (Knoppix of zo).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Kan beide, probeer die ipoint.exe dus uit te zetten en als het dan niet meer gebeurd is het software. Het is de muissoftware die de aanleiding geeft, dus dat is een hint richting software. Of er is iets mis met je usb/ps2-poort, maar dan zou hij ook moeten crashen als je geen muissoftware hebt. In een andere poort steken is ook nog het proberen waard dan.

Maar eerst maar 's intellimouse deïnstalleren of ipoint.exe uitzetten, aangezien dat steeds 5 sec voor je crash komt, een betere hint kun je niet krijgen toch? ;)

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-03 20:32

LnC

The offending line...

Heb je ook al geprobeerd om de nieuwste drivers voor je muis te installeren? Of deinstalleer eerst je oude drivers en laat via windows update de drivers installeren. Misschien dat je dan van die foutmeldingen af bent.
Pagina: 1