Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• zarpax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-12-2023
Dag allemaal,

Een week geleden is mijn HTC Desire HD stukgegaan. Na reparatie (board swap onder garantie) deed alles het weer.
Ik had een eeuwigdurende licentie aangeschaft voor de Premium Navigatie van HTC Locations, maar de licentie
werd niet herkend op mijn telefoon......
Hoe kan ik de boel weer aan de praat krijgen? Toen ik de Premium Navigatie had aangeschaft verliep alles per credit card. Ik heb geen licentiecode ontvangen en in de software kan ik ook nergens een licentie invoeren.

Heeft iemand hier ervaring mee. Het zou heel raar zijn als ik opnieuw een licentie moet aanschaffen.

In de brief die ik ontving na de reparatie staat dat mijn mobiel een ander IMEI nr heeft gekregen. Daarmee is het in feite een andere telefoon geworden. Is dat de reden dat de licentie niet werkt???

Ik hoor het wel van jullie en alvast bedankt.

George

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Neem contact op met HTC, zou ik zeggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• zarpax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-12-2023
Dag gambieter, bedankt voor je snelle reactie.

Ja heb ik al gedaan en ook met Route 66, want de Premium Navigatie software komt van hun vandaan.
Kennelijk kan je de licentie overzetten als je licentie niet meer werkt als gevolg van "onvrijwillige vervanging". Daar hoop ik dus aanspraak op te maken.

Welicht dat iemand hier ervaring mee heeft.

Ik wacht af.

G

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

zarpax schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 00:03:
Ja heb ik al gedaan en ook met Route 66, want de Premium Navigatie software komt van hun vandaan.
Kennelijk kan je de licentie overzetten als je licentie niet meer werkt als gevolg van "onvrijwillige vervanging". Daar hoop ik dus aanspraak op te maken.

Welicht dat iemand hier ervaring mee heeft.

Ik wacht af.
Zolang je geen respons van ze hebt, is er weinig te zeggen. Mogelijk moet je kunnen bewijzen dat je het gekocht hebt, door de creditcard betaling te laten zien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op Got :)

Vervelend dat het niet meer werkt, dat ligt aan de boardswap. De enige manier is inderdaad het bedrijf benaderen waar je de licentie hebt gekocht, het probleem uitleggen incl, betalingsbewijs en zij kunnen het voor je oplossen. Omdat er eigenlijk niet meer over te zeggen valt gaat dit topic op slot. Kom je er alsnog niet uit, stuur me dan een DM, dan open ik het topic weer. Veel plezier toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.