Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damiii
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
hallo tweakers,

ik ben opzoek naar een nieuwe micro sd kaart voor mijn htc wild fire omdat de standaard 2gb veels te klein is.
ik gebruik hem voornamelijk voor het opslaan van foto's en apps. mijn vraag is echter kan ik beter een class 10 8gb of een class 4 16 gb kaart nemen? of beter merk ik het verschil tussen een class 4 en een class 10 micro sdkaart in mijn htc wildfire?

mijn budget is maximaal 15 euro,
maar om 20 cent ga ik natuurlijk niet mutsen. ;)

zelf dacht ik aan de
Transcend microSDHC 16GB Class 4
of de
Adata microSDHC 8GB Class 10

maar tips zijn natuurlijk altijd welkom :)

[ Voor 4% gewijzigd door damiii op 21-11-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

http://nl.wikipedia.org/wiki/SD-kaart#Classes

Verschil is alleen lees snelheid :) ik heb een 16gb SDkaart gehad van class 4 en eentje van class 6 ( nu heb ik die er in ) en zie, voel er geen verschil in misschien dat het opzetten van data wat sneller gaat maar die 2 seconden per minuut boeien me niet :)

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 22:33
Ik dacht zelfs dat Class 10 kaarten soms slechter presteren icm Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :)

Waarschijnlijk heb je er overheen gelezen tijdens je aanmelding, maar "wat moet ik kopen" topics zijn niet toegestaan op GoT. Je kunt voor je vraag beter de recensies lezen in de Pricewatch en eventueel het Wildfire topic doornemen. Over het algemeen denk ik niet dat je veel zult merken van de class 4 of 10 tenzij je vaak veel data wilt verplaatsen. Ik zou voor de 16 GB gaan. Lees voor je een topic opent eerst altijd Het algemeen beleid, daar staat veel belangrijke informatie in. Veel plezier toegewenst op GoT :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.