Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:05
Het is een klein lullig probleempje, maar desalniettemin erg frustrerend:

De bekabeling van mijn creative in-ear oortelefoon is helaas losgegaan. Normaal gesproken zitten de kabeltjes voor het linker en rechter oordopje aan elkaar vast geplakt, waarbij ze zo op borsthoogte splitsen naar het linker en rechter oordopje. Maar helaas is zijn de kabeltjes van elkaar losgeraakt.

Nu heb ik dus onhandig twee van die dunne snoertjes aan een stekkertje bungelen, en raakt de boel continu in de knoop. Ik hoopte eigenlijk een sleeve (jasje) te vinden om de kabeltjes bij elkaar te houden, maar kan er nergens eentje vinden.

Weet iemand misschien een oplossing?

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-11 21:01
Creative gebruikt volgens mij een zacht soort rubber als sleave. Probeer eens een beetje lijn waarmee je fietsbanden plakt aan te brengen op de plek waar het snoer oorpronkelijk gesplitst werd. Een druppeltje seconde lijm werkt ook maar kan het rubber aantasten denk ik.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Verwijderd

Ik zou vulcaniserende tape proberen, maar dat dan voor hij helemaal los is...

Ik zou voor een paar euro een nieuwe kopen, die creative dingen waren 4 jaar geleden niets, ik weet niet hoe dat nu zit.

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-11 21:01
De populairdere Creatives gingen, ook vier jaar geleden, toch al snel voor 30+ euro over de toonbank. Dat kan voor een ander veel geld zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door j-phone op 21-11-2011 23:36 ]

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:05

mace

Sapere Aude

Ik zou er een beetje krimpkous om doen.

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:03

Nox

Noxiuz

Njah, krimpkous is wel lastig er omheen te krijgen. Zeker met een haakse plug. Met rechte plug zou ik het zeker proberen.

Ducktape all the way. Anders wat isolatietape proberen wat je er misschien netjes omheen kan wikkelen. Schoon zijn de oplossingen allemaal niet.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 23:29:
Ik zou vulcaniserende tape proberen, maar dat dan voor hij helemaal los is...
Heb ik ook gebruikt met mijn oude oortjes als tijdelijke oplossing en dat werkte perfect! Het lastige is alleen om het er omheen te krijgen, zeker het begin maar als het eenmaal zit is het super.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes mogen in Accessoires & Navigatie, daar ga ik dit topic dan ook even heen verplaatsen.

AUD > A&N

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:05
Ty FeaR, excuus

Krimpkous lijkt mij de ideale oplossing. Dat is precies wat ik zocht, maar wist de benaming niet. Dus thx :D.

De plug is recht, dus hoop dat het lukt.

En tja, deze oortelefoon heeft mij ongeveer 32 euro gekost, en dat vind ik behoorlijk wat geld, zeker als je vergelijkt wat een krimpkous kost.

Thx allemaal d:)b
Pagina: 1