Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-11 13:00
mijn lieve Bose oordopjes werken niet helemaal meer. het rechterdopje doet niets meer. de bekabeling is kapot zoals te zien op de foto. nu is mijn vraag kan ik dit repareren ? :'(

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/dcad5y.jpg

There is no sadder sight than a young pessimist.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als je dat zwarte ding open kan krijgen kan je er een nieuwe kabel aan zetten. Anders wordt het heel erg priegelen. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door TBTL op 21-11-2011 20:18 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:45

SeatRider

Hips don't lie

En succes met litzedraad solderen - da's een kunst op zich :(

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Thrilseeka
dus zon super soldeerder als ik (lees: beunhaas eerste klas) is dus goed de sjaak ? :(

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

WDF schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:20:
dus zon super soldeerder als ik (lees: beunhaas eerste klas) is dus goed de sjaak ? :(
Nee WDF is de naam toch?.

Kans is klein dat je hem kan fixen.
Eerst moet dat zwarte open kunnen. Daarna zou je het draad een stukje moeten strippen, afknippen en op contactplaatje opnieuw vast solderen.
Wil je het risico niet wagen, zou je er tape omheen kunnen doen en blijven dragen tot hij definitief de geest geeft en dan het solderen proberen ;-).

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-11 19:33
WDF schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:20:
Goed omschreven ;)
Ken je niet iemand die wel makkelijk is met dat soort dingen?

• Thrilseeka
Quad schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:23:
[...]

Nee WDF is de naam toch?.

Kans is klein dat je hem kan fixen.
Eerst moet dat zwarte open kunnen. Daarna zou je het draad een stukje moeten strippen, afknippen en op contactplaatje opnieuw vast solderen.
Wil je het risico niet wagen, zou je er tape omheen kunnen doen en blijven dragen tot hij definitief de geest geeft en dan het solderen proberen ;-).
de rechterkant is al kapot en doet niets meer. links doet het nog wel. maar met 1 dopje luisteren is geen porum

• VaioVip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-11 23:58
Bose heeft een uitstekende garantie regeling. Nadat mijn IE oordopjes stuk waren gegaan (kabel breuk) heb ik ze laten opsturen, en gewoon een nieuwe verpakking met nieuwer type terug gekregen!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-11 18:15
Als je het zwarte omhulsel open kan krijgen, is het makkelijk te repareren.
Gewoon de kabel een stukje strippen, en dan het rode laagje een stukje wegkrassen of wegbranden.
Je kan er dan soldeer op aanbrengen en alles weer in elkaar zetten :)

[ Voor 3% gewijzigd door Pater91 op 21-11-2011 20:43 ]

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:06

HeepH

Dope Rapper

Niet doen. Eerst voor garantie gaan. Word dat geweigerd, dan nog een keer proberen. Word DAT geweigerd, dan zelf aan de gang ;)

Bij een premium product ook premium garantie verwachten. Anders de volgende keer bij de plaatselijke kijkshop je spullen halen ;)

http://specs.tweak.to/16495

• Thrilseeka
VaioVip schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:39:
Bose heeft een uitstekende garantie regeling. Nadat mijn IE oordopjes stuk waren gegaan (kabel breuk) heb ik ze laten opsturen, en gewoon een nieuwe verpakking met nieuwer type terug gekregen!
ik ga contact opnemen met bose. heb de bonnetjes en zelfs de verpakking etc. nog. dus hoop dat het gaat lukken. iedereen bedankt voor de tips :>

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-11 19:46

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes mogen in Accessoires & Navigatie, daar ga ik dit topic dan ook even heen verplaatsen.

AUD > AN

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:31
Ga dan wel direct in contact met Bose, ze zitten in Edam dus als je in de buurt woont ook nog een optie om even langs te rijden (DM me voor het adres mocht je dat niet kunnen vinden) en idd de garantie is uitstekend
Pagina: 1