Ik heb moeite een computerkast te vinden van het formaat dat ik wil hebben. Ik wil een lagere en bredere kast hebben dan het reguliere towertje maar ook geen standaard desktopmodel.
Iets als dit.

Ik zou deze genomen hebben als de interne 3,5" drivebays niet voor verticale montage zouden zijn geweest.

En ja ik heb daar wat over rondgelezen en nee ik wil hier geen discussie aangaan over horizontale vs. verticale montage van harde schijven. Ik geef toch net de voorkeur aan horizontale montage.
Het zal misschien wel te doen zijn om dat subchassis met enig tweaken horizontaal te monteren maar ik heb liever iets dat meteen naar wens is.
Die wensen zijn:
Minimaal micro-ATX formaat.
Ruimte voor standaard ATX voeding.
Extern 1x3,5"en liefst 2x5,25" drivebays
Intern 2x3,5" (horizontale) drivebays (RAID-1)
Zonder voeding (tenzij er een 300W 80+ Gold voeding in zit)
Geen 'vensters' maar gewone gesloten kast.
Uitgebreide koelmogelijkheden zijn niet nodig maar 40mm fans zijn ongewenst. Minimaal 80mm.
Prijs tot zo'n 60 euro.
Suggesties welkom.
Iets als dit.

Ik zou deze genomen hebben als de interne 3,5" drivebays niet voor verticale montage zouden zijn geweest.

En ja ik heb daar wat over rondgelezen en nee ik wil hier geen discussie aangaan over horizontale vs. verticale montage van harde schijven. Ik geef toch net de voorkeur aan horizontale montage.
Het zal misschien wel te doen zijn om dat subchassis met enig tweaken horizontaal te monteren maar ik heb liever iets dat meteen naar wens is.
Die wensen zijn:
Minimaal micro-ATX formaat.
Ruimte voor standaard ATX voeding.
Extern 1x3,5"en liefst 2x5,25" drivebays
Intern 2x3,5" (horizontale) drivebays (RAID-1)
Zonder voeding (tenzij er een 300W 80+ Gold voeding in zit)
Geen 'vensters' maar gewone gesloten kast.
Uitgebreide koelmogelijkheden zijn niet nodig maar 40mm fans zijn ongewenst. Minimaal 80mm.
Prijs tot zo'n 60 euro.
Suggesties welkom.