Ja, zelf een ISP worden 
of 's nachts de backbone aftappen
of 's nachts de backbone aftappen
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Verwijderd
Tja, eigenlijk zit iedereen wel op een ander aangesloten op het Internet, zo werkt dat. Ook de providers zitten bij iemand op de backbone, die waarschijnlijk weer bij iemand op de trans atlantische kabel zitten....
Dus ik denk eigenlijk van niet.
Dus ik denk eigenlijk van niet.
Verwijderd
tja, wat is "het internet"?
internet bestaat namelijk uit een hele boel aan mekaar geknoopte computers, weet je. Dus waar zit je er dan rechtstreeks op?
bij de grootste/snelste? of bij de meeste die rechtstreeks aan elkaar zitten?
inderdaad, iedereen zit gewoon weer aan een ander. dus helaas. maar wat zou je er mee willen dan?
internet bestaat namelijk uit een hele boel aan mekaar geknoopte computers, weet je. Dus waar zit je er dan rechtstreeks op?
bij de grootste/snelste? of bij de meeste die rechtstreeks aan elkaar zitten?
inderdaad, iedereen zit gewoon weer aan een ander. dus helaas. maar wat zou je er mee willen dan?
isp wordt je door het volgende;
- voldoende bandbreedte hebben die nooit beschikbaar is
- goede helpdesk die nooit bereikbaar is
- erg makkelijk om via internet je aan te melden maar afmelden duurt tig telefoontjes en vele schriftelijke verzoeken
- over voldoende inbelpunten beschikken die toch altijd bezet zijn.
- veel verkeerde rekeningen sturen naar je klanten.
- voldoende bandbreedte hebben die nooit beschikbaar is
- goede helpdesk die nooit bereikbaar is
- erg makkelijk om via internet je aan te melden maar afmelden duurt tig telefoontjes en vele schriftelijke verzoeken
- over voldoende inbelpunten beschikken die toch altijd bezet zijn.
- veel verkeerde rekeningen sturen naar je klanten.
Het is mogelijk, maar dan moet je afspraken maken met andere providers en zorgen dat er ook verbindingen zijn naar die andere providers. Hiervoor moet je zogenaamde peering contracten afsluiten (correct me if i'm wrong).
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Pagina: 1