Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik weet niet of iemand er ooit van heeft gehoord, maar kent u de browser Rockmelt? Het is een nieuwe browser die op dit moment in de Verenigde Staten wordt ontwikkeld.. Het is gebaseerd op Google Chrome en heeft dan ook dezelfde snelheid, maar wat deze browser uniek maakt is dat het geïntegreerd is met Facebook.. Ik gebruik het nu zelf ook al een tijdje en ik ben er zeer tevreden over. Het zou erg fijn zijn als jullie eventjes feedback kunnen geven. Dan hebben zij ook een inzicht waar ze zich mee bezig kunnen houden

MerJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:50
En jij bent in dienst van Rockmelt? Of...? ik krijg van je verhaal sterk de indruk dat je of ingehuurd bent of iets door de vertaalmachine hebt gehaald om je verhaal hier te doen. Zeker omdat het je eerste post is hier.

Verdien je geld aan het opvragen van ervaringen, of wat zijn je banden met de ontwikkelaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al zo'n bericht verwacht.. Een vriend van mij die ik heb leren op vakantie die werkt daar als programmeur,, en ik verdien absoluut geen geld daarvoor.. Ik ben zelf ook benieuwd en het bedrijf ook naar feedback van consumenten en of er bepaalde dingen aangepast kunnen worden.. En omdat het hier nog niet zo bekend is, dacht ik dat ik er misschien een topic over kon plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sowieso heeft dit niks met Internetmarketing te maken. Tenzij je inderdaad bij Rockmelt werkt en het forum wil gebruiken om de browser in de markt wil zetten, maar in dat geval valt het onder spam en mag dit topic sowieso niet. :P

Als je een algemeen topic over Rockmelt wil maken dan kan dat in Client Software Algemeen. Ik verplaats dit topic niet omdat ze ook in dat subforum graag wat meer verwachten van een topicstart, zie De Quickstart. Dit topic gaat in elk geval op slot, maar als je met de quickstart in de hand een nieuw topic wil openen in CSA dan staat dat je vrij. :)

edit:
Blijkbaar ís er zelfs al een topic over: RockMelt Browser. :)

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 21-11-2011 19:09 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.