Black Friday kortingen Nederlandse Apple store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-10 14:46

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
De afgelopen jaren voerde de Nldse Apple store op Black Friday kortingen door. Weet iemand al als dat dit jaar weer het geval zal zijn en misschien zelfs wat deze kortingen precies zijn?
Zwarte vrijdag is dus as vrijdag de 25ste.

Hierbij nog even linkje van de kortingen van de Nldse Apple store van vorig jaar:
http://www.iphoneclub.nl/...e-interessantste-koopjes/

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

zap8 schreef op maandag 21 november 2011 @ 18:41:
Weet iemand al of dat dit jaar weer het geval zal zijn
Nee, niemand buiten Apple weet dat.

[ Voor 71% gewijzigd door CyBeR op 21-11-2011 18:43 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
Vorig jaar was het overigens al wel een week van tevoren bekend

http://www.mobilemac.nl/i...in-de-online-apple-store/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed om even in de gaten te houden in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat dit niet stapelt met studentenkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8

zap8

do ya wanna bump

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 22:28:
Ik neem aan dat dit niet stapelt met studentenkorting?
Nee, helaas

Vraag me overigens af wat de concurrentie doet. Kan best zijn dat zaken als Machouse en iCentre as vrijdag ook mee gaan met de actie en wellicht kan je de korting daar wel stapelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Ik hoop echt dat korting te stapelen valt :s anders is er niet teveel extra uit te halen als student !

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

not2secure4u schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 08:43:
Ik hoop echt dat korting te stapelen valt :s anders is er niet teveel extra uit te halen als student !
Lekker belangrijk. Waarom moeten studenten nu weer *extra* korting krijgen en een ander niet? Wees blij met wat je altijd al krijgt.

[ Voor 19% gewijzigd door Gunner op 22-11-2011 08:46 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-10 20:53

Asphyxion

I am, therefor I think

Als je een compleet systeem wil kopen, is de actie bij de Saturn deze week waarschijnlijk interessanter:

http://www.saturn.nl/mcs/special/15per100,21001,.html

Scheelt bv 225 euro op een Macbook Air van 1499,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphyxion schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:11:
Als je een compleet systeem wil kopen, is de actie bij de Saturn deze week waarschijnlijk interessanter:

http://www.saturn.nl/mcs/special/15per100,21001,.html

Scheelt bv 225 euro op een Macbook Air van 1499,-.
Dat is een mooie aanbieding inderdaad, dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-10 22:05
Wij gaan ook acties voeren bij een zekere grote APR in NL komende vrijdag, 5% op Macs, 10% op iPods en 30% op Apple Care. Weet niet zeker of dat op te tellen valt bij studentenkorting maar ik vermoed van wel.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

bokkow schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 09:25:
Wij gaan ook acties voeren bij een zekere grote APR in NL komende vrijdag, 5% op Macs, 10% op iPods en 30% op Apple Care. Weet niet zeker of dat op te tellen valt bij studentenkorting maar ik vermoed van wel.
iCentre? heb nog AppleCare nodig

[ Voor 43% gewijzigd door Gunner op 22-11-2011 09:27 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grootstyr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-08 19:40
Op MacRumors: http://www.macrumors.com/...for-friday-november-25th/

Wie weet ook in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAL86
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:37
Volgens de Apple e-mail die ik vanochtend kreeg is het ook in Nederland (apple store)

Dit staat ook op de store: http://store.apple.com/nl...se/holiday/shopping_event

Inhoud e-mail

"Zet deze datum alvast in je agenda: vrijdag 25 november a.s. vindt het speciale eendaagse Apple shoppingevenement plaats. Veel artikelen zijn online met korting te koop en worden gratis bezorgd."

De speciale kortingsprijzen gelden alleen op 25/11/2011 van 00.01 u tot 23.59 u GMT, en kunnen worden gewijzigd. De actieprijzen zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen van Apple. Productspecificaties kunnen worden gewijzigd. De actieprijzen gelden uitsluitend voor voorradige producten en alleen zolang de voorraad strekt.

Genoemde prijzen zijn inclusief BTW maar mogelijk exclusief eventuele verzendkosten. Alle iPod-modellen en bestellingen boven de € 119 incl. BTW worden gratis geleverd. Voor meer informatie over de voorwaarden van de Apple Online Store klik je hier.

Apple Sales International, Hollyhill Industrial Estate, Cork, Ireland. Registratienummer bedrijf: 15719. Btw-nummer: IE6554690W.
Alle rechten voorbehouden / Privacybeleid / Mijn Apple ID

[ Voor 4% gewijzigd door PAL86 op 22-11-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 13:18
Ik heb inderdaad ook een mailtje van Apple gekregen dat deze vrijdag extra veel/hoge kortingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:40
Ik heb dat mailtje ook gehad en om nou eruit te halen dat er veel/hoge kortingen worden gegeven wil ik niet zeggen. Het zal zo'n 100euro zijn om een macbook pro schat ik zo, net als vorig jaar. Ik hoop dat deze week mijn geld gestort wordt! Dan wordt mijn 13" (zie vraag & aanbod) vervangen voor een 15". Of de actie van Black Friday of de actie van Saturn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

A trusted tipster has provided us with the details on Apple’s Black Friday (November 25th) 2011 sale. The sale is very similar to Apple’s offerings in past years, but does give better discounts to higher capacities of the iPads and iPods. The deals on the Mac end cover the iMac, MacBook Air, and MacBook Pro, while the iPod nano and iPod touch are the discounted iPod offerings. The Macs will be $101 less, the iPads will go from $41-$61 discounts depending on capacity (16GB, 32GB, 64GB), the iPod nano will shave off $11 for both 8GB and 16GB storage sizes, the iPod touch will follow the iPad’s lead of bigger discounts for bigger capacities, ranging from $21-$41 discounts.

Apple will also (images after the break) discount accessories. On the Apple in-house accessory list is $11 off the iPad 2 Smart Cover (comes out to $28 for the polyurethane and $58 for the leather), $11 off ($58 in total for each) for the Apple Wireless Keyboard and Apple Wireless Magic Trackpad, $5 off ($45 total) for a $50 iTunes/App Store/iBookstore gift card, in addition to discounts on the AirPort Extreme, Time Capsule, and AirPort Express. Third-party accessories such as Western Digital hard drives, the mophie JuicePack Air, Speck CandyShell iPhone 4/4S case, Jawbone Up, a Griffin Universal Remote Control system for the iPod touch, the Jawbone Jambox, a Phillips clock radio, and more are also on sale.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EqHweBRNlThGzwm2dHvH6U5D/full.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7vxnNzhuUqcdp2coAQRJtrVg/full.png

Misschien dezelfde aanbiedingen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwacht geen spectaculaire kortingen hoor. Max. €70,- op een MacBook Pro ofzo.
Nou, woehoe!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-10 20:53

Asphyxion

I am, therefor I think

Rivanov schreef op woensdag 23 november 2011 @ 11:57:
Verwacht geen spectaculaire kortingen hoor. Max. €70,- op een MacBook Pro ofzo.
Nou, woehoe!
Dan zou de actie bij de Saturn wel wat beter zijn!

Als ze echter 30% korting geven op AppleCare, dan ga ik dat misschien wel kopen voor mijn nieuwe 13" Air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Wees blij met de korting die je kan krijgen, jullie weten dat er op nieuwe modellen normaliter haast nooit kortingen worden gegeven dus stop met zeuren en haal er je voordeel uit.

Sommige mensen blijven denken dat ze een BMW voor de prijs van een Fiat kunnen krijgen..

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
Deze 'sommige' mensen zoals ik zijn best te porren om een nieuwe machine aan te schaffen als het extra voordelig is, als het om een marginale korting van 50euro gaat als student is het geen extra stimulans om hem op blackfriday te kopen...

ik wacht tot vrijdag met mijn Thunderbolt display maar daar zal geen korting op worden gegeven denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaniSuN
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-03 19:51
Florisappelaar schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:44:
Deze 'sommige' mensen zoals ik zijn best te porren om een nieuwe machine aan te schaffen als het extra voordelig is, als het om een marginale korting van 50euro gaat als student is het geen extra stimulans om hem op blackfriday te kopen...

ik wacht tot vrijdag met mijn Thunderbolt display maar daar zal geen korting op worden gegeven denk ik
Inderdaad de jaren hiervoor werd ook al geen kortingen gegeven op displays ... bummer }:O naja gewoon afwachten wat hier gaat worden in NL qua kortingen

[ Voor 5% gewijzigd door YaniSuN op 23-11-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
ik twijfel namelijk tussen een iMac en de Thunderbolt display. Voor bijna hetzelfde geld krijg ik ipv van het display een hele computer, de stap naar de 27inch is ook gemakkelijk gemaakt vrijdag...

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 10:25
Bij de saturn in Rotterdam is er een actie van per 100 euro dat je uitgeeft krijg je 15 euro korting. Dat is dus voordeliger dan de blackfriday en displays zijn ook meegerekend;)! Sla je slag heren!

• pbrink
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 21:43
RRCreations schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:31:
Bij de saturn in Rotterdam is er een actie van per 100 euro dat je uitgeeft krijg je 15 euro korting. Dat is dus voordeliger dan de blackfriday en displays zijn ook meegerekend;)! Sla je slag heren!
Dat geldt voor alle vestigingen van Saturn in Nederland. Deze week een geweest voor een MacBook Air. 1 Euro afronden naar boven deden ze trouwens niet. Maar dan nog denk ik dat deze aanbieding veel sterker is dan de aanbieding die Apple morgen gaat doen ivm. Black Friday.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Richard! schreef op woensdag 23 november 2011 @ 16:09:
Wees blij met de korting die je kan krijgen, jullie weten dat er op nieuwe modellen normaliter haast nooit kortingen worden gegeven dus stop met zeuren en haal er je voordeel uit.

Sommige mensen blijven denken dat ze een BMW voor de prijs van een Fiat kunnen krijgen..
Daar gaat het mij niet om. Ik bedoel maar te zeggen dat die kortingen maar paar tientjes zijn. Lijkt me niet dat dát nu net die extra stimulans is om opeens op Black Friday je slag te slaan. €70,- korting op €1000,- maakt niet echt heel veel uit lijkt me.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• RRCreations
pbrink schreef op donderdag 24 november 2011 @ 11:50:
[...]

Dat geldt voor alle vestigingen van Saturn in Nederland. Deze week een geweest voor een MacBook Air. 1 Euro afronden naar boven deden ze trouwens niet. Maar dan nog denk ik dat deze aanbieding veel sterker is dan de aanbieding die Apple morgen gaat doen ivm. Black Friday.
Inderdaad, ze gaan zelfs tot de cent (299,99= geen 300). Dat is natuurlijk wel waar maar zou dan ook als advies geven koop iets leuks voor je vriendin, is ze ook beetje blij!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:31
Ze hebben toch van die pakjes kauwgom enzo bij de kassa liggen voor 1 euro? :P

gewoon nee.

Verwijderd

Weet iemand of ze bij de Saturn alle MacBook Pro modellen hebben en of deze te koop staan voor dezelfde prijzen als de online apple store? Op de website van Saturn is geen assortiment te vinden.

Verwijderd

Ja ze verkopen dezelfde modellen tegen dezelfde prijs. Je kan ze niet op maat bestellen denk ik. Heb zelf ook een mbp opgepikt vanwege deze korting

Verwijderd

Top, dank je wel. Ik ga er vanuit dat dit niet te combineren is met de studentenkorting? Vroeg me namelijk af of die studentenkorting iets is wat gefinancieerd wordt door Apple. Dat zou dus betekenen dat je en korting van de Saturn krijgt en korting van Apple. Het lijkt me onwaarschijnlijk maar de moeite om hier te vragen.

Verwijderd

Ik heb het gevraagd bij Saturn of dit mogelijk was, actie combineren met studenten korting. Helaas was het niet mogelijk omdat ze geen korting op korting mogen geven...
Wel raar eigenlijk omdat studentenkorting idd een korting vanuit Apple is en niet vanuit de Saturn. Maarja helaas dus, het gaat niet

• Florisappelaar
Het vervelende van hem bestellen via Saturn is dat je niet de service hebt van 14dagen nietgoedgeldterug van de officiële Store...

Wat in mijn mijn geval, met bijvoorbeeld dode of luie pixels vrij handig is :)

• not2secure4u
Is er nu in feite al zekerheid of de actie cumuleerbaar is met de Apple Online Store studentenkorting ?

NUC I5 256GB SSD

• Witchblade
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-04 19:24
had deze vraag ook gesteld vandaag bij apple en je moet een keuze maken studentenkorting of black friday korting

de actie die nu loopt bij de saturn behoud je deze actie als ze de mac moeten bestellen omdat ze die niet op voorraad hebben (11' air i7) ?

[ Voor 38% gewijzigd door Witchblade op 24-11-2011 19:56 ]

• tpas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 12:52
Saturn actie geldt niet voor een iPad....

Maar hopen dat ze hier wat mee doen morgen. Ik moet er 12 hebben, en krijg in de Apple-winkels geen euro korting....

• not2secure4u
tpas schreef op donderdag 24 november 2011 @ 19:59:
Saturn actie geldt niet voor een iPad....

Maar hopen dat ze hier wat mee doen morgen. Ik moet er 12 hebben, en krijg in de Apple-winkels geen euro korting....
Lol, niet slim van hun om op 12 ipads geen korting te geven imo :s

NUC I5 256GB SSD

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:40
Zojuist een 27" iMac aangeschaft bij Saturn Utrecht! :) €1409,-
Dat gaat niemand lukken morgen, dat weet ik zeker! Wat een badass machine!

Verwijderd

Waarom zou niemand dat lukken?

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Omdat Apple zelf niet echt snel een korting van meer dan 200 euro gaat geven ;)

• RRCreations
filenox schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:34:
Omdat Apple zelf niet echt snel een korting van meer dan 200 euro gaat geven ;)
Of omdat het gewoon weg op is. Niet alle modellen zijn ruim op voorraad (wel de meest gangbare). Je kan natuurlijk wel bij bestellen inclusief de korting. Studentenkorting gaat nooit via Saturn ook niet via de Blackfriday.

Tevens mag er dus ook niet op maat gemaakte Apple producten worden bij besteld via de korting.

Ook mag er niet via de laagste prijsgarantie dezelfde prijs eisen als een Apple Premium Store en dan alsnog 15 euro korting vragen per 100 euro. Het is echt of/of geen en.

iPads en iPhones doe niet mee aan de acties, de rest wel.

Medewerkers van Saturn :+

LET OP: Ook geen Apple accessoires!

• Florisappelaar
Thunderbolt display wel?

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
iPads en iPhones doe niet mee aan de acties, de rest wel.

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Florisappelaar schreef op donderdag 24 november 2011 @ 17:30:
Het vervelende van hem bestellen via Saturn is dat je niet de service hebt van 14dagen nietgoedgeldterug van de officiële Store...

Wat in mijn mijn geval, met bijvoorbeeld dode of luie pixels vrij handig is :)
Bij Saturn kun je een product ook binnen 14 dagen retourneren ;)

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 13:18
Apple Store is inmiddels offline!

• bokkow
not2secure4u schreef op donderdag 24 november 2011 @ 20:04:
[...]

Lol, niet slim van hun om op 12 ipads geen korting te geven imo :s
Zoveel wordt er niet op gemaakt dat dat kan bij zulke relatief kleine aantallen, bij meer dan 100 kan er over gesproken worden en is het voor beide partijen ook daadwerkelijk interessant om over korting te praten.

Verwijderd

Ik ben de website ook al in de gaten aan het houden.. ook al verwacht ik net zoiets als vorig jaar.

• henkiskaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-10 14:28
Vorig jaar was de studenten korting niet van toepassing volgens de reacties van dit artikel: http://www.iphoneclub.nl/...e-interessantste-koopjes/

Is balen want ik wilde morgen een MBA bestellen maar de prijzen zijn niet heel optimaal dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

Het is officieel vrijdag, gooi maar open die store zou ik zeggen. :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
ja schiet is op verdomme ;)

ik wil is even vergelijken en als ik er uit ben, vannacht nog bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds down.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Store is up!
http://store.apple.com/nl/browse/holiday/shopping_event

[ Voor 27% gewijzigd door Tourniquet op 25-11-2011 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay, de store is weer online! €91,- korting op Macs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens iemand hier die weet of het mogelijk is de Black Friday korting te stapelen met mediamarkt personeelskorting? Aangezien Black Friday een korting vanuit Apple is en de personeelskorting iets anders is dan bijvoorbeeld de studentenkorting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 01:46:
Is er trouwens iemand hier die weet of het mogelijk is de Black Friday korting te stapelen met mediamarkt personeelskorting? Aangezien Black Friday een korting vanuit Apple is en de personeelskorting iets anders is dan bijvoorbeeld de studentenkorting...
Ik heb het net geprobeerd (mijn werkgever heeft ook een Employee Purchase Program bij Apple), maar de korting is helaas niet te stapelen. 2 jaar geleden lukte dat nog wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florisappelaar
Ze zijn niet gek... dacht slim te zijn en mijn Universiteit korting te gebruken (eigen store) maar daar staan alleen de iPads gelabeld :(

toch maar naar Saturn morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iEase
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-03-2021
Gisteren contact gehad met de Saturn Groningen.

De medewerker wist te melden dat de Mac Mini 2.5Ghz (4Gb & Ati Graphic card) niet op voorraad was.
Bestellen kon wel, maar dat was de korting niet van toepassing. Opdracht van hogere hand was dat het alleen van toepassing was op voorraad artikelen.

Helaas weer jammer dus....

Toch weer verder zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
psmaaswinkel schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 09:18:

De medewerker wist te melden dat de Mac Mini 2.5Ghz (4Gb & Ati Graphic card) niet op voorraad was.
Bestellen kon wel, maar dat was de korting niet van toepassing. Opdracht van hogere hand was dat het alleen van toepassing was op voorraad artikelen.

Saturn Rotterdam heeft bijna alles op voorraad. Ik zou het even daar proberen 8)

Edit: ook de Apple Cinema Displays kunnen met korting worden gekocht!

[ Voor 6% gewijzigd door RRCreations op 25-11-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:57
Wat betekent deze zin?
Met deze geweldige tools kunnen ze slimmer werken en met volle teugen niet werken.
Die staat bij de onderste aanbiedingen.

Die Timecapsule van 3GB is wel achterlijk duur vergeleken met die van 2GB... heb hier nog een 500GB, bijna vol, dus eens een nieuwe HDD er in stoppen.

[ Voor 31% gewijzigd door ZpAz op 25-11-2011 16:44 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:17
Doet Saturn ook een black friday (zoals MM) of is het alleen die 15 euro per 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Doen ze ook de black friday acties in bijvoorbeeld Machouse of iCentre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:53
Nee. Die hebben hun eigen acties.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-10 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Owja ? ;)
http://twitter.com/#!/SaturnHHW/status/139384758319857664

Neem die mee? :P
M.C. schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:47:
Doet Saturn ook een black friday (zoals MM) of is het alleen die 15 euro per 100 euro
Je mag kiezen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Osxy op 25-11-2011 17:01 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

ZpAz schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 16:43:
Wat betekent deze zin?

[...]

Die staat bij de onderste aanbiedingen.
:D

In de Engelse store staat er: "These essentials help them work smarter and play harder"

Waar is het misgegaan bij de vertaling? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-10 10:38
Mac-mini helaas niet aanwezig bij blackfriday, dan maar via m'n werk besteld. Heeft ook een leuke korting de komende dagen :) bijna 95eu korting op het i5 model

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:15
Kan saturn onder de actie ook CTO modellen van de 15" Mbp met bijv. antiglare leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Helaas niet, Saturn (Rotterdam) besteld geen op maat gemaakte MacBook Pro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49

Bij Saturn in Hoofddorp ook niet op vooraad, kon wel besteld worden met korting.
Alleen wel 100% aanbetaling. Heb het niet gedaan.

Verkoper zei: We moeten alles deze week uitscannen, omdat we een vergoeding van de leverancier krijgen. Ik dacht bij mijzelf, jullie een vergoeding, en ik heb geen product. En sowieso, wettelijk maximaal 50% aanbetaling, maar dat accepteerde hij niet.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:16
Maar even een smartcover voor de iPad gekocht... Die waren namelijk redelijk afgeprijsd :) voor maar 28€ ipv 39

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 04:21
Net de Bose MIE2i oortjes besteld. Jammer alleen van de levertijd.. :(
Maar zo valt er altijd wel wat te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok\[JY-616] schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 21:45:
[...]

Bij Saturn in Hoofddorp ook niet op vooraad, kon wel besteld worden met korting.

Verkoper zei: We moeten alles deze week uitscannen, omdat we een vergoeding van de leverancier krijgen. Ik dacht bij mijzelf, jullie een vergoeding, en ik heb geen product. En sowieso, wettelijk maximaal 50% aanbetaling, maar dat accepteerde hij niet.
Kun je me daar het bijbehorende artikel eens van laten zien? Ik geloof dit namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
[...]

Ik snap niet helemaal waarom je dat niet zou doen, stel ze hadden m wel, had je dan ook maar 50% willen betalen? Je krijgt hem toch sowieso met het kortingstarief? Je moet er alleen een paar dagen lager op wachten omdat het tijdelijk niet op voorraad is. Ik vind het heel acceptabel dat de Saturn dan het volledig bedrag gelijk bijgeschreven wil zien. Consumenten schuilen altijd zoveel achter regeltjes, wees blij dat je er korting op kunt krijgen überhaupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:43
.NCK schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 19:49:
Kan saturn onder de actie ook CTO modellen van de 15" Mbp met bijv. antiglare leveren?
Dit is ook per Saturn verschillend. Ik heb gisteren, in Zaandam, een MacBook Pro 15" besteld inclusief mat scherm en 128GB SSD. Kreeg wel de korting (300 Euro), maar moest wel het gehele bedrag gelijk betalen. Wat mij betreft geen probleem, ben niet bang dat Saturn/Media Markt binnen een week failliet is. Nu een weekje wachten >:)

Op de iPads geven ze in Zaandam 10% korting, dus ook beter dan de actie bij Apple gisteren.

[ Voor 17% gewijzigd door M@cer op 26-11-2011 08:31 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Snap er werkelijk niks van. Ben net in Hoofddorp geweest en het model wat ik wilde aanschaffen was uitverkocht dus ik vroeg naar de mogelijkheid om hem dan te bestellen op aanbetaling maar dat was niet mogelijk. Dit dus in tegenstelling wat jou verteld is. Heb het ook nog nagevraagd bij de info-desk, daar vertelde ze dat bestellen onder actievoorwaarden afhankelijk is per afdeling/product. Vaag allemaal, werd ook geholpen door een complete mongol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-10 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 13:59:
[...]

Snap er werkelijk niks van. Ben net in Hoofddorp geweest en het model wat ik wilde aanschaffen was uitverkocht dus ik vroeg naar de mogelijkheid om hem dan te bestellen op aanbetaling maar dat was niet mogelijk. Dit dus in tegenstelling wat jou verteld is. Heb het ook nog nagevraagd bij de info-desk, daar vertelde ze dat bestellen onder actievoorwaarden afhankelijk is per afdeling/product. Vaag allemaal, werd ook geholpen door een complete mongol.
Hangt van de verkoper af, gewoon bij een andere proberen ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
M@cer schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 08:29:
Op de iPads geven ze in Zaandam 10% korting, dus ook beter dan de actie bij Apple gisteren.
Beter dan bij Apple, maar minder dan hun eigen actiekorting.
€479 - (4x15) = €419
€479 - 10% = €431,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:43
Ja maar er staan in de actievoorwaarden dat alle tables zijn uitgesloten. Dus dan is het alsnog een mooie actie.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Sorry, dat was me ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
" U kunt wel individueel iets anders afspreken met de ondernemer. Maakt u individueel andere afspraken met de ondernemer? Dan kan hij u hieraan houden en moet u de afspraken nakomen."

Normaal is er een wettelijke maximum van 50% maar dit kan individueel gewijzigd worden door de ondernemer(of werknemer in diens naam). Ondernemer vraagt om de hele bedrag ivm administratie. Dit kan je accepteren of afslaan, maar de ondernemer is niet verplicht bij elk individu om maximum 50% van het bedrag als aanbetaling toe te wijzen als er iets anders kan worden afgesproken.

Hierbij een ander bron:

(http://www.consuwijzer.nl...sinformatie/Aanbetalingen)

"Wil de verkoper dat u meer aanbetaalt? Dan kunt u dat samen met de verkoper afspreken. U moet daar wel mee akkoord gaan. Dit mag dus niet in de algemene voorwaarden staan."

[ Voor 3% gewijzigd door RRCreations op 26-11-2011 18:02 ]

Pagina: 1