Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E.C.H.N.O
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-07 19:05
Hallo tweakers
Ik wil gta 4 kopen voor de pc,maar ik weet niet of het zal werken.
specs
amd athlon 64 3800
xfx radeon hd 6579
4gb ram.
zou het hier op werken?
volgens de requirements heb ik minimaal een dualcore proc+2gb aan ram nodig.
ik heb meer ram maar mijn proc is slechter.

ik hoop dat het hier goed staat en dat iemand een antwoord op mijn vraag heeft.
groetjes peter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 18:53

Praetextatus

the dutch_paki

waarschijnlijk zal het werl werken, maar niet echt lekker in ieder geval. Laat ik t zo stellen, je zal er niet met plezier mee bezig zijn. :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

canyourunit.com en daarnaast is het met computers niet zo dat het een het ander goed maakt, je kan niet je processor compenseren met meer ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 14:52

NoFearCreations

3DPrint the world!

Je moet maar net mazzel hebben, GTA IV is de slechtste port ooit. Ook sommige high-end pc's draaien het spel niet goed.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:12
NoFearCreations schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:17:
Je moet maar net mazzel hebben, GTA IV is de slechtste port ooit. Ook sommige high-end pc's draaien het spel niet goed.
Maar als je je al afvraagt of je het überhaupt kan spelen, hoef je niet alles op Ultra. En zo extreem zwaar is GTA IV dan ineens niet meer.

@ TS: Volgens mij zou je hem moeten kunnen spelen. Misschien kan je hem ergens lenen om het zeker te weten? Maar een vriend van me heeft afaik een iets langzamere processor en die kan hem op Medium.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E.C.H.N.O
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-07 19:05
een nog langzamere proc?

ik heb hem gedownload.
als hij werkt ga ik hem kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Dat is de beste manier. Succes!

Ach, ik werk nu op een 2.2 GHz X2 en in m'n laptop zit een 1.3GHz i3 :P
Maar die i3 speelt Full HD af met 5% load en die 2.2GHz X2 doet BF3 op Low. BF3 niet met geweldige FPS of zo, maar hij doet het goed genoeg om nog een jaar of 2 met een pc te wachten.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

Siempie schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:43:
Ach, ik werk nu op een 2.2 GHz X2 en in m'n laptop zit een 1.3GHz i3 :P
Maar die i3 speelt Full HD af met 5% load en die 2.2GHz X2 doet BF3 op Low. BF3 niet met geweldige FPS of zo, maar hij doet het goed genoeg om nog een jaar of 2 met een pc te wachten.
dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Iets met appels, peren en autoonderdelen vergelijken.

@ TS. De kans bestaat dat je de game niet kunt spelen. En die kans is vrij groot. En als het spel uberhaupt opstart, zal het geen feestelijke bedoeling zijn. Meer een slideshow dan een interactieve film.

Maargoed, daar kom je natuurlijk zelf achter als je het probeert :)

En vergeet het system requirements lab. Die zegt dat mijn videokaart 3.7 GB geheugen heeft... Neem liever deze: http://www.yougamers.com/gameometer/10171/

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
gta4 heeft eigenlijk minimaal 3 cores nodig om de framerates stabiel te houden. niet zo vreemd aangezien het een port is van xbox versie die een tripple core PPC cpu heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Oh, je hebt geen X2 3800, maar de oudere single core? Dan gaat het lastig worden.
M2M schreef op maandag 21 november 2011 @ 17:56:
[...]

dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Iets met appels, peren en autoonderdelen vergelijken.
No shit :+
Was alleen om aan te duiden dat een "langzame" processor vaak heel veel kan doen, omdat het niet gaat om het aantal klokslagen, maar om wat je erin doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

gravitone schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:47:
gta4 heeft eigenlijk minimaal 3 cores nodig om de framerates stabiel te houden. niet zo vreemd aangezien het een port is van xbox versie die een tripple core PPC cpu heeft.
GTA IV is geen multi-thread application (wat inhoud dat hij maar 1 core kan/gaat gebruiken). Dus dit klopt niet helemaal (bij de Xbox zou dit wel zo kunnen zijn, maar dit hebben ze in de port niet opgenomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

GTA4 gebruikt echt wel 3 cores hoor, als je een quadcore hebt kan je het ook duidelijk aan de load zien

@ TS ik weet bijna zeker dat je single core 3200 CPU het spel niet gaat trekken, aangezien het met een dual core al lastig word.. clocksnelheid maakt denk ik minder uit, op me oude phenom x4 op 2.4 draaide het ook prima

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-09 14:01

M2M

medicijnman

Siempie schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 17:02:
No shit :+
Was alleen om aan te duiden dat een "langzame" processor vaak heel veel kan doen, omdat het niet gaat om het aantal klokslagen, maar om wat je erin doet.
juist, maar de TS heeft het over GTA4. Niet bepaald een... vergevend spelletje als je iets minder processorkracht bezit. De vergelijkingen slaan dus nergens over.

Buiten dat is het een ranzig uitgevoerde port en ging het hier inderdaad om een single core processor.

-_-

Pagina: 1