Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 15:55
Hallo,

Ik ben in het bezit van Battlefield 3 ( Limited Edition )

Heel leuk zou je denken, maar ik ben er achter gekomen dat ik toch meer een CoD persoon ben. En nu ik ook nog eens Skyrim heb, kom ik er niet aan toe.

Nu wil ik hem graag verkopen, maar weet iemand hoe het dan zit met je Origin account? Zou je gewoon die info gewoon moeten wisselen met de koper en dat de koper dan het mail adres met zijn eigen koppelt?

OF

Is er een makkelijkere weg?

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Volgens mij heb je het recht niet om hem nog verder door te verkopen. De CD-key is aan jou account gekoppeld en zal bij de nieuwe eigenaar dan ook gewoon geblokkeerd worden.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Big Womly schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:27:
Volgens mij heb je het recht niet om hem nog verder door te verkopen. De CD-key is aan jou account gekoppeld en zal bij de nieuwe eigenaar dan ook gewoon geblokkeerd worden.
Moeten ze er wel achter komen, en wie weet dat nou?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Phyxion schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:28:
[...]

Moeten ze er wel achter komen, en wie weet dat nou?
De activatieservers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Even met de EA helpdesk bellen en de code laten deactiveren, krijg je een nieuwe toegestuurd en word het spel onbruikbaar op je Orgin account.

Deze nieuwe code kan je dan verkopen OID. Maar ik zou EA niet vermelden dat je hem wilt verkopen, zeg dan iets als "mijn PC blijkt niet snel genoeg te zijn".

Zie ook:
Hoe kan ik geactiveerde BF3 serial weer verkopen?

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 21-11-2011 16:34 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
D4NG3R schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:30:
Even met de EA helpdesk bellen en de code laten deactiveren, krijg je een nieuwe toegestuurd en word het spel onbruikbaar op je Orgin account.

Deze nieuwe code kan je dan verkopen OID. Maar ik zou EA niet vermelden dat je hem wilt verkopen, zeg dan iets als "mijn blijkt niet snel genoeg te zijn".

Zie ook:
Hoe kan ik geactiveerde BF3 serial weer verkopen?
Zal ik dat even proberen, alvast bedankt!

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof niet dat GoT bedoeld is als marktplaats. Daar hebben ze toch echt V&A voor bedacht,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:33:
Ik geloof niet dat GoT bedoeld is als marktplaats. Daar hebben ze toch echt V&A voor bedacht,....
En waar probeert de TS BF3 in dit topic te verkopen dan?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:33:
Dat weet ik, ik probeer hem hier ook niet aan de man te brengen.. Vertel mij wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
Heb net even gebeld met EA: ( 020 ) 808 32 19

De Nederlandse lijnen hadden een wachtijd van ong. 20 minuten dus heb me laten doorverbinden met de Engels talige lijn. Gelijk opgenomen, verteld dat mijn pc het niet trok.

Code laten deactiveren met verificatie van email en geboortedatum.

En een nieuwe code aan laten maken: Zo dat ik hem kan geven aan iemand wiens pc het wel trekt :)

Nu alleen nog de vraag wat het me heeft gekost qua bellen :P

Bedankt! En hopelijk help ik hier mensen mee!

Pagina: 1