''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia
Moeten ze er wel achter komen, en wie weet dat nou?Big Womly schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:27:
Volgens mij heb je het recht niet om hem nog verder door te verkopen. De CD-key is aan jou account gekoppeld en zal bij de nieuwe eigenaar dan ook gewoon geblokkeerd worden.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De activatieservers.Phyxion schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:28:
[...]
Moeten ze er wel achter komen, en wie weet dat nou?
Deze nieuwe code kan je dan verkopen OID. Maar ik zou EA niet vermelden dat je hem wilt verkopen, zeg dan iets als "mijn PC blijkt niet snel genoeg te zijn".
Zie ook:
Hoe kan ik geactiveerde BF3 serial weer verkopen?
[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 21-11-2011 16:34 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Zal ik dat even proberen, alvast bedankt!D4NG3R schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:30:
Even met de EA helpdesk bellen en de code laten deactiveren, krijg je een nieuwe toegestuurd en word het spel onbruikbaar op je Orgin account.
Deze nieuwe code kan je dan verkopen OID. Maar ik zou EA niet vermelden dat je hem wilt verkopen, zeg dan iets als "mijn blijkt niet snel genoeg te zijn".
Zie ook:
Hoe kan ik geactiveerde BF3 serial weer verkopen?
''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox
Verwijderd
En waar probeert de TS BF3 in dit topic te verkopen dan?Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:33:
Ik geloof niet dat GoT bedoeld is als marktplaats. Daar hebben ze toch echt V&A voor bedacht,....
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Dat weet ik, ik probeer hem hier ook niet aan de man te brengen.. Vertel mij watVerwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:33:
Ik geloof niet dat GoT bedoeld is als marktplaats. Daar hebben ze toch echt V&A voor bedacht,....
De Nederlandse lijnen hadden een wachtijd van ong. 20 minuten dus heb me laten doorverbinden met de Engels talige lijn. Gelijk opgenomen, verteld dat mijn pc het niet trok.
Code laten deactiveren met verificatie van email en geboortedatum.
En een nieuwe code aan laten maken: Zo dat ik hem kan geven aan iemand wiens pc het wel trekt
Nu alleen nog de vraag wat het me heeft gekost qua bellen
Bedankt! En hopelijk help ik hier mensen mee!