Ik heb momenteel een single kaart set-up met een Club3D HD5850 Overclocked Edition en zit er sterk over na te denken om er een Crossfire set-up van te maken. Reden hiervoor is dat ik de huidige kaart niet goed genoeg vind presteren op een (game)resolutie van 1920x1200.
Nou heb ik nog eens goed in mijn kast gekeken en zie ik dat het koelblok van mijn videokaart aardig wat ruimte inneemt. Het lijkt erop dat er nog een tweede kaart onder past in het daarvoor bestemde (blauwe) slot, maar ik vraag me af of het geheel dan niet te warm gaat worden.
Overige specs:
Iemand hier met ervaringen met een Crossfire set-up met deze kaart? Overige tips en/of advies zijn uiteraard ook welkom

Nou heb ik nog eens goed in mijn kast gekeken en zie ik dat het koelblok van mijn videokaart aardig wat ruimte inneemt. Het lijkt erop dat er nog een tweede kaart onder past in het daarvoor bestemde (blauwe) slot, maar ik vraag me af of het geheel dan niet te warm gaat worden.
Overige specs:
- Cooler Master CM 690 II Advanced
- AMD Phenom II X6 1055T @ 3.7Ghz met Scythe Mugen 2 Rev. B
- Asrock 890GX Extreme3
- Kingston KHX1600C9D3K2/8GX
Iemand hier met ervaringen met een Crossfire set-up met deze kaart? Overige tips en/of advies zijn uiteraard ook welkom