Ik ben van plan m'n eerste Imac te gaan kopen, en omdat deze krengen duur zijn heb ik gezocht of er actuele problemen zijn.
Helaas zijn die er, zo kwam ik o.a. dit topic tegen.
https://discussions.apple.com/message/16750610#16750610
bijna 90 pagina's van mensen met problemen imac (freezing)
In het kort komt het neer op random freezing en of heating problemen.
Zelfs wanneer deze gewoon net geleverd is, zonder extra plugins/software etc.
Het lijkt erop dat os lion wat bugs heeft (i.c.m. de hardware mischien) waardoor er een hoop vastlopers/errors zijn.
Ook zijn er mensen die uren aan de telefoon zitten met apple care, en geen steek verder komen.
Deze blijven dus achter met een brakke Imac (tot er misschien ooit een update komt)
Wat zijn jullie ervaringen met vastlopers op de imac 2011 ?
Helaas zijn die er, zo kwam ik o.a. dit topic tegen.
https://discussions.apple.com/message/16750610#16750610
bijna 90 pagina's van mensen met problemen imac (freezing)
Er zijn nog veel meer topics over problemen over de imac 2011 alleen ga ik die niet hier allemaal posten.Got a brand new 27'' iMac, installed Lion. The machine freezes randomly when starting to play videos, either on Youtube, Quicktime, iTunes.
In het kort komt het neer op random freezing en of heating problemen.
Zelfs wanneer deze gewoon net geleverd is, zonder extra plugins/software etc.
Ik zit nu zwaar te twijfelen of ik wel een imac ga kopen.I bought the iMAC 27 inch a couple of weeks back with OS X Lion installed...exactly the same problem as everyone mentioned...this is my first apple device and it's very disappointing as i was trying to avoid the most common windows problem...i re-installed the flash player and no luck..have no option other than waiting for an update...Feel cheated by apple. ! sigh !
Het lijkt erop dat os lion wat bugs heeft (i.c.m. de hardware mischien) waardoor er een hoop vastlopers/errors zijn.
Ook zijn er mensen die uren aan de telefoon zitten met apple care, en geen steek verder komen.
Deze blijven dus achter met een brakke Imac (tot er misschien ooit een update komt)
Wat zijn jullie ervaringen met vastlopers op de imac 2011 ?
// - bla la