Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Illustraties: http://film.slyip.com/audio-hifi/

Zou iemand mij willen/kunnen helpen mijn apparaten aan te sluiten op mijn nieuwe Logitech Z906 d.m.v. welke kabels?

Bedankt FeaR!
  • PS3 Optisch
  • TV Optisch
  • Computer Coax of 3,5mm jack
Nu zou ik nog graag willen weten welke kabels goed zijn, eventuele links of merken naar dergelijke kabels op tweaker zou ik heel fijn vinden!

P.S. Vanavond zal ik het verder uitbreiden, ik heb nu alles snel gemaakt, moet nu werken!

[ Voor 48% gewijzigd door Bloodhatch op 21-11-2011 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

PS3 heeft alleen een optische uitgang, dus dat wordt optisch naar de Z906, idem met de LG TV.
Dan houdt je je de Gigabyte over welke je via Digitale Coax aan kan sluiten of via de 3 x 3,5 mm jack. Welke manier beter is hangt van je wensen af. Via 3 x 3,5 mm jack gaat altijd goed met meerkanaals audio, als je digitaal aan gaat sluiten hoeft dat niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhatch
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-04-2022
Thanks, dat zijn antwoorden waar ik naar op zoek ben! Zou je me nog kunnen vertellen welke kabels ik moet hebben? Ik heb nog nooit optische/coaxiale kabels gebruikt en weet niet goed welke hiervoor geschikt zijn.

Als coax beter is dan 3 x 3,5mm jack dan wil ik liever coax gebruiken. Momenteel gebruik ik de 3 x 3,5mm jack.