Om het te betrekken op mijn eigen idee er achter:
Waarom?
Omdat we denken dat er voor elke ondernemer op de wereld een bedrijfsidee is en dat er voor elk idee een ondernemer is.
Hoe?
Door informatie, bedrijfs ideeen, en connecties gratis te delen op een internet platform.
Sociale ondernemerschap komt er op neer dat je gezammelijk werkt aan een doel.
Sociale marketing doel ik meer op marketing door je volgers en aanhangers op social media. alla retweeting.
We gebruiken dan ook een bepaalde standaard gebasseerd op het business model canvas om het toegankelijk te maken voor iedereen om iets te creeren dan wel voor hunzelf of om te delen met anderen.
Het was niet de bedoeling om dit te doen. Het gaat me er voornamelijk om of dit concept ook interessant is voor nederland omdat de meeste aanhang dat ik hiervoor heb toch wel uit andere landen komt. Tweakers is dan ook het meest technische platform van Nederland wat ik ken, en vandaar dat ik het meet aan de hand van jullie feedback.
Maar als je wil kan ik gerust de link weghalen, om deze indruk uit te sluiten.
Thanks we zijn er nu mee bezig, maar je hebt zeker gelijk.

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2011 @ 16:20:
[...]
Ik denk dat ik sowieso wat moeite heb met concept dat over marketing zou gaan dat op een nogal onduidelijke wijze in de markt wordt gezet. Als het concept zelf niet eens fatsoenlijk verkocht kan worden aan mij, hoe moet ik er dan vertrouwen in hebben dat mijn eigen marketing daar wel goed verzorgd wordt?
We gaan het op de markt zetten door in feite te verzoeken aan prominente entrepreneurs om het concept te retweeten zodat we de juiste ondernemer kunnen vinden. en op deze manier willen we dus andere mensen helpen.
Feedback is meer dan welkom en ik hoop dat het concept zo wat duidelijker is geworden.