Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BTO is een aanrader!

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views

Verwijderd

Topicstarter
Even ter verduidelijking: Deze review had ik eerst op een ander (blijkbaar het verkeerde) gedeelte van dit forum gepost en er kwamen nogal wat trieste reacties van mensen die het verdacht vonden enz. enz. Na ontvangst van mijn laptop heb ik BTO gevraagd waar ik een review kon plaatsen en zij verwezen me door naar dit forum..
Ik ben dik tevreden over de service en de manier van zakendoen van BTO en (tot nu toe) de aangeschafte laptop en vond het dan ook de moeite waard om dit even hier te laten weten.. Een laptop is tenslotte geen aankoop die je elke dag doet, in ieder geval niet voor mij, en het is in zo'n geval prettig als je merkt dat een bedrijf zich de moeite neemt om aan de wensen van de klant tegemoet te komen.. Ik ken helaas zat bedrijven die er een hele andere verkoopstrategie op nahouden... Voor de liefhebber, bij dezen de specs van de aangeschafte laptop, waarna de review:

U-BOOK 13C36-GT520 1GB

Beeldscherm: 13.3 inch HD, LED Backlight, Glare TFT, resolutie 1366x768.
Videokaart: NVIDIA® GeForce® GT520M 1Gb DDR3 (PhysXT + CUDAT ready) - 8 threads)
**RAM DDR3 1333 (1): 4GB Corsair First Class eXtreme DDR3-1333MHz (slot 1)
**RAM DDR3 1333 (2): 4GB Corsair First Class eXtreme DDR3-1333MHz (slot 2)
Harddisk: 256GB Crucial M4 Solid State Disk (SSD)
Optische disk USB: Externe optische disk optioneel
Wireless / Bluetooth (Combo): BTO® Wireless, Single Band BGN (2.4GHz), 300MB + Bluetooth combinatiekaart
Batterij 13C19-13C36: 8 Cell batterij, 14.8Volt - 5200mA - 77Wh (tot 8 uur werken op 1 lading)
Bluetooth Draadloze Speakers: Bluetooth Speakers Optioneel
USB 3.0: 1 x USB 3.0 poort (Compatible met USB 2.0)
USB: 2 x USB 2.0
VGA-poort: 1 x D sub 15-Pin VGA poort
HDMI Poort: HDMI aansluiting voor extern LCD scherm / HD TV
Webcam: Ingebouwde 1,3 MegaPixel WebCam + Microfoon
LAN: 10/100/1000 GigaBit Ethernet (RJ45)
Cardreader: 3-in-1 card reader (MMC, SD and MS)
Audio: Microfoon Ingang, Speaker uitgang
Afmetingen: 328 (W) x 239 (D) x 14.9~22.6 (H) mm

Ik heb een paar weken terug BTO een 13 inch notebook (13C36) aangeschaft en wilde hier op het forum toch even kwijt dat ik zelden zo tevreden ben geweest over zowel een product als de service, het advies en de algehele gang van zaken. Op technisch gebied heb ik niet heel veel verstand van dit soort zaken dus deze review is voornamelijk met betrekking tot de ervaringen die ik heb met BTO als bedrijf.

Al voor het bestellen heb ik BTO een aantal vragen gesteld over de laptop in de configuratie zoals ik hem wilde, mijn mails hierover werden door Remco van BTO binnen een dag beantwoord met duidelijke antwoorden en advies met betrekking tot het product. Daarnaast heb ik ook nog een paar keer telefonisch contact gehad met Remco, waarbij hij uitgebreid de tijd nam om mijn vragen te beantwoorden en me van advies te voorzien.
Buiten het feit dat het bij BTO al erg prettig is dat je een laptop geheel naar wens kunt samenstellen voorzien ze je van duidelijk advies, zodat je ook daadwerkelijk een laptop krijgt die bij je past en proberen ze je niet, zoals bij veel grotere zaken, alleen maar het duurste product aan te smeren. BTO doet niet moeilijk als je iets extra’s wil, zo wilde ik bijvoorbeeld graag een extra voedingsblok bij mijn laptop in plaats van de gratis muis, muismat en oordopjes, uiteindelijk trof ik in mijn doos zowel het voedingsblok als de bovenstaande extra’s aan. (Daarbij moet ik wel zeggen dat ik niet voor de goedkoopste samenstelling ben gegaan). Verder had ik de laptop met HDD erin besteld en er een losse SSD bij besteld (was het gunstigste qua prijs) om die later zelf in te bouwen. Dit bleek niet nodig aangezien BTO hem al voor me had ingebouwd, zo bleek bij uitpakken van de laptop.

De bestelling van de laptop verliep erg soepeltjes. Op een dinsdag avond heb ik hem besteld en op vrijdag was het ding in huis, netjes verpakt zoals je mag verwachten. De laptop zelf loopt als een zonnetje en is precies wat is zocht. Het is een degelijk ding en zeker niet onaantrekkelijk voor het oog. Lekker compact en toch met goeie kwalificaties voor een 13 inch laptop. Kortom, ik ben op alle fronten erg tevreden over BTO en over hoe zij zaken doen en kan hun producten en diensten bij iedereen aanraden omdat ze buiten de laptops die je zelf kunt samenstellen, de klant net dat beetje extra service, aandacht en advies bieden wat tegenwoordig bij veel andere bedrijven ontbreekt. Dikke 10 voor BTO!!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het forum is ook niet voor reviews, dat heeft BTO dus fout. Ervaring kan je delen in het BTO-topic, welk ook in dit subforum staat: [Ervaringen] BTO notebook / laptops

Je zou het product in de Pricewatch kunnen toevoegen met specs en alles, en daar de review ook kunnen plaatsen. Er staan er namelijk nog maar 2: http://tweakers.net/pricewatch/reviews/zoeken/?keyword=bto

Ey!! Macarena \o/

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:27
De vorige was ook hier in dit gedeelte :-/
En die 'trieste posters' hadden gewoon gelijk, dit hoort in het BTO topic, daarom is je vorige topic gesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door Relis op 21-11-2011 03:40 ]

Verwijderd

Mij een trieste poster noemen he :( ;)

Je mag je ervaring posten in [Ervaringen] BTO notebook / laptops. Daar is dat topic voor.

Als je trouwens de moeite had genomen de posts daar door te kijken had je dat geweten, heb je mijn slotbericht niet gelezen?

Dit topic is gesloten.