Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Server 2008 SSD met mirror op HDD

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views

• dentinox
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik was van plan een nieuwe server neer te ploffen op mijn kantoor. Daar wil ik eigenlijk een SSD voor gebruiken maar wil als backup eigenlijk een mirror functie. Dus zat ik te denken aan een SSD en daarnaast een SATA HDD die bijgewerkt word per dag, voor het geval dat de SSD naar zijn grootje loopt kan ik met de HDD gewoon verder in de tussentijd dat de SSD op de RMA ligt. Is er een softwarepakket dat hier goed zijn best doet. En dan bedoel ik niet xml image ofzo, maar meer een backupassist variant die incrementeel backups maakt, danwel de complete SSD cloned elke dag.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Misschien dat je de volgende keer even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Volgens mij zijn er namelijk zonder al te veel problemen allerlei backup mogelijkheden te vinden die doen wat jij wil en ik haal niet uit je TS dat je daar zelf verder al naar gezocht hebt.

Lees voordat je een eventueel nieuw topic maakt ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.