• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-02 12:46
Ik heb last van een dode, zwarte pixel. Ik heb al gezocht naar verschillende manieren, maar deze zijn allemaal voor witte, rode, groene of blauwe pixels. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-02 13:38
De manieren je gevonden heb zijn er voor om een pixel die als het ware vast zit los te schoppen. En dat ook maar misschien. Je kunt ze ook proberen voor je deadpixel in de hoop dat het iets uithaalt. sommige zeggen dat masseren ook wel eens wil helpen (maar als je het met te weinig liefde doet, kan heel je scherm naar de mallemoeren zijn)

Anders proberen het scherm voor garantie aan te bieden.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:54

Fiber

Beaches are for storming.

Een zwarte pixel is toch echt dood (dead) en niets meer aan te doen, terwijl een witte, rode, blauwe of groene pixel alleen vastzit (stuck) en daar is soms nog wel wat aan te doen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-02 12:46
Fiber schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:10:
Een zwarte pixel is toch echt dood (dead) en niets meer aan te doen, terwijl een witte, rode, blauwe of groene pixel alleen vastzit (stuck) en daar is soms nog wel wat aan te doen.
Lekker dan. En om hem op te sturen voor reparatie vind ik iets te ver gaan, voor één pixeltje. Ik heb al een beetje wat van die massage-tips gebruikt maar dat hielp ook niks.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02 23:54
Conscience NL schreef op zondag 20 november 2011 @ 23:12:
[...]

Lekker dan. En om hem op te sturen voor reparatie vind ik iets te ver gaan, voor één pixeltje. Ik heb al een beetje wat van die massage-tips gebruikt maar dat hielp ook niks.
Zwart is echt over en uit, kan je doen wat je wil maar dat gaat niet helpen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:54

Fiber

Beaches are for storming.

Maar gelukkig is een zwarte pixel wel veel minder storend dan een fel oplichtende witte, rode, blauwe of groene pixel.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Pagina: 1