Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 15:36
Hallo allemaal,

Ik zat rond te kijken in het forum en kon geen plek vinden waar je je vragen over het Windows Phone OS kwijt kan. Zelf zat ik met een vraag, en die stond niet in de FAQ, en een topic over je telefoon moet ook echt gaan over de telefoon.

Ik heb dus daarom besloten dit topic aan te maken. Je kan hier je vragen kwijt over het OS. Maar het is niet een dump-mijn-vraag-even-hier topic, ga eerst zelf op onderzoek uit en kijk of je je antwoord op internet of in dit forum of in dit topic al gesteld is. Het meeste zal je wel moeten kunnen vinden!

Goed, hier mijn vraag:

Ik wil mijn default live account wijzigen op mijn telefoon. Dit kan door hem te resetten, maar ik vroeg me af of dit ook kan zonder hem te resetten.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:27

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:02

StrongArmLance

Endless flow

En volgens mij mag zo'n topic (helaas) niet...
Je zult naar het topic van je phone moeten gaan en daar deze vraag stellen...
T.net wil geen grote topics meer...

Ook heb je erg falend "antwoord" verkeerd geschreven, dat kan echt niet ;o

Betreffende nieuwsberichten topic:
Dit topic is ooit opgezet om de laatste nieuwtjes over WP7 centraal te bespreken. Langzaam maar zeker wordt dit de spirituele opvolger van het algemene WP7 topic. Dat is dus niet de bedoeling. Ik zit al te twijfelen wat de meerwaarde van dit topic nog is. Bij aanhoudend off-topic gepraat zal dit topic dan ook zondermeer dicht gaan
robertwebbe schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:07:
PaT, waar kunnen we dan discuseren over WP7 in het algemeen? Of moeten we dan naar het forum van wp7nl?

[...]
Dat laatste zeker niet... We hebben een tijdje terug besloten om dat soort discussies, gelijk aan iOS en Android, plaats te laten vinden in de specifieke toesteltopics.

[ Voor 80% gewijzigd door StrongArmLance op 20-11-2011 20:15 ]

• QErikNL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-11 15:36
Toch vreemd, word er lekker onoverzichtelijk van.

[ Voor 72% gewijzigd door QErikNL op 20-11-2011 20:33 ]

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dit soort topics zijn inderdaad niet helemaal de bedoeling. De Mobile crew is wel in overleg of we met de onderliggende vraag iets moeten. Tot die tijd blijft dit topic nog even dicht en kunnen WP7 gerelateerde vragen gesteld worden in een toesteltopic

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.