© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
Toch wel vet dat ze een oplossing hebben gevonden voordat snelle verbruik van die batterijen.
Toch lijkt me dat een normale draadloze muis zuiniger is op z'n batterijen. Maar ja, als je draadloos en optisch wilt moet je maar een stel reserve batterijen bij de hand houden.
Ben trouwens benieuwd wat ie moet gaan kosten.
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
Verwijderd
Das nou precies het ID waar ik gister-morgen opkwam, khad nix te doen, dus ik had bedacht om me logitech te slopen, en te combineren met me MS intelli explorer, en het electrischetandenborstel-oplaad systeem(hoe ze dat ook mogen noemen) zodat je gewoon muis op een soort muismat kon zetten, en hij opgeladen werd, door het matje heen.Op woensdag 21 maart 2001 22:29 schreef Bigs het volgende:
De eerste draadloze muizen hadden gewoon oplaadbare batterijen en een basisstation waar je ze in kon zetten om op te laden. Waarom doen ze dat niet meer? Een stuk makkelijker. Vooral omdat we tegenwoordig omdat we Li-Ion accu's hebben enzo moet dat geen probleem zijn.
hmmm... al mijn ID'en zijn al door iemand anders bedacht
Verwijderd
Gewoon een spoel in een muismat verwerken en een spoel in de muis zelf.
Een wisselspanning op de muismat spoel en er komt vanzelf spanning uit de spoel in de muis
energie overbrengen via een magnetisch veld, net zoals in een transformator.
Het leuke is dat je de zelfde spoelen kan gebruiken voor de datatransmissie.
Als je met pieken een wat hogere stroom van de muisspoel vraagt kan je dat ook meten in de muismat spoel.
Dus aleen ff je muismat voeden via een externe voeding en een snoertje naar de Pc
Ik denk dat het nog niet in de praktijk is uitgevoert omdat de muismat minder lang meegaat dan de muis zelf.
Ook zal het rendement lang niet zo hoog zijn als in een transformator. mischien is het wel nodig 220 V op de spoel te zetten. moet je dan eens met iets in je muismat prikken
-Bzzzz...ZAP!
maar ik hou het nog maar bij mijn normale optische muis denk ik.
ASUS TUF Gaming Z690-PLUS WIFI D4, Intel Core i5-12600KF, Kingston Fury Beast KF432C16BB1K2/32, Gigabyte AORUS GeForce RTX 3070 Master, Lexar NM790 2TB
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
© ocf81 1981-infinity
ikkeOp zaterdag 24 maart 2001 21:16 schreef Oeth het volgende:
Wie zet zijn optische muis nog op een muismat
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
En daar komt bij dat ik die dingen altijd kwijt raak
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV