Toon posts:

hd kapot dus begraven maar?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik ben een beetje verdrietig..... mijn trouwe ibm deskstar hd van 20 gig is waarschijnlijk kapot.... hij wordt niet meer herkend in de bios enzow dus ik denk dat er nix meer aan te redden is denken jullie wel?
er is zeker ook geen mogelijkheid om mun bestanden van het beestje te krijgen he?
dat vind ik nog het ergste eigenlijk....
help???

Verwijderd

Topicstarter
niemand die iets weet? sorry ben ongeduldig ik weet het

Verwijderd

heb je alle conectoren van de schijf al eens na gekeken of die wel goed vast zitten.

Verwijderd

Bij de meeste schijven is het toch zo, dat je ze kunt inruilen voor een nieuwe bij de fabrikant !? Tenminste zo oud lijkt ie me toch niet ?

Verwijderd

Openschroeven....en je hebt de mooiste kunst die er is voor in de vensterbank >:)

Verwijderd

Wil ik ook wel weten, ik heb ook een (denk ik)kapotte harde schijf.

Als ie het echt niet meer doet, kan je 'em altijd bij iemand door de ruit gooien.

Origineler dan een baksteen . . . >:)

Verwijderd

Topicstarter
heb alle kabels er 100% zeker goed in heb al andere pc geprobeerd deed het ook niet
enne hij is nog niet zo heel oud maar het is wel de 1e generatie deskstars zeg maar dus die garantie is verlopen denk ik
is ouder dan een jaar

Verwijderd

garantie is meestal 3 jaar.

Verwijderd

Topicstarter
dan hoop ik dat ik de bon nog kan vinden

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:49

Wimmel

Hello

Post ff alle ter zake doende nummers.
Ik zal dan morgen ff checken op mijn werk,
de meeste HDU's worden langer dan 1 jaar ondersteund. Wij hebben een service contract met IBM, dus wie weet. :)

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Topicstarter
ey wimmel24
ik neem aan dat je de p/n en de s/n wil hebben of niet?
nou komen ze p/n: 31L9056, s/n: jmfq1171
verder nog nummers die belangrijk zijn?

• bitMeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-02-2019
Bon heb je niet nodig. IBM kan aan je serienummer zien of ie nog onder garantie valt. Je moet wel een programm draaien die nagaat wat er mis aan is (lijkt me moelijk als die niet meer herkend wordt, maar alla... misschien hebben ze daar ook een oplossing voor). Dit programma geeft een foutcode terug. Samen met je serienummer zeggen ze gelijk of het onder garantie valt (mooi systeem). Probeer maar eens de support web site van IBM.

--

Verwijderd

Wat nou bon.... Bon of niet. RMA invullen en gewoon opsturen!!!! (Zo werkt het tenminste by WD) :):):)

• Wimmel

Wimmel

Hello

Ben ff aan het checken, blijf a.u.b. ff in de buurt.

Discogs

• Wimmel

Wimmel

Hello

Van de IBM Site
http://www.storage.ibm.com/warranty/index.htm
   Country and hard disk drive information entry > OEM serial number The serial number you have provided was sold to an Original Equipment Manufacturer (OEM) and is not eligible to be returned directly to IBM. You must go back to your point of purchase to obtain warranty support.
Warranty home For further assistance contact the Europe Technical Support Center.
  By telephone
        for the Netherlands at 31.020.513.2440
        general contact number at 44.0870.010.2866
  By e-mail at http://www.ibm.com/storage/techsup/hddtech/hddemail_ukn.htm
:(

Discogs

Verwijderd

Topicstarter
wel weer matig dat ibm hem niet terug wil nemen nou ja goed effe mailen dan maar
nee heb je ja kun je krijgen
thanx a lot in ieder geval

• Wimmel

Wimmel

Hello

Suc6
Mocht het niet lukken, meel me dan ff.
Misschien heb ik via ons bedrijf meer succes.

[ Voor 10% gewijzigd door Wimmel op 03-01-2012 14:59 ]

Discogs

Verwijderd

is het niet beter om hem terug te brengen naar de winkel , dan loop je minder risiko bij het op sturen van de schijf.

zij zijn er tenminste voor verzekerd.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ga ook wel effe terug naar die winkel
maar heb gewoon ook effe gemaild kijken wat ze er daar van zeggen dan kan ik hem altijd nog via die winkel opsturen
enne wimmel24 ik stel het zeer op prijs dat je zoveel moeite voor me doet/gedaan hebt thanx
Pagina: 1