Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Volgende week krijg ik een nieuwe telefoon, nou krijgt mijn zus mijn ouwe telefoon (samsung galaxy s).
Nou wil ik dus graag deze telefoon helemaal leeg maken met een stock software. Dus net alsof hij net uit de winkel komt.

Mijn vraag dus hoe ik dit doe.

Ik heb al wat gegoogled maar daar geven ze allemaal verschillende antwoorden.

Kan ik gewoon in verkenner alles van mijn telefoon afgooien en dan een stock software flashen of wordt hij op deze manier onbruikbaar?

Verwijderd

eerste hit als ik google op: samsung galaxy s fabrieksreset
http://www.androidworld.n...rd-resetten-galaxy-s.html

Verwijderd

Topicstarter
Ja die vond ik ook, maar zijn alle verborgen bestanden er dan ook vanaf? Dat er dus geen spoor van mijn gebruik meer is?

Verwijderd

- Nu wordt je Galaxy S volledig hersteld en krijg je 'm weer zoals je 'm kocht.
ja dus

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, de laatste keer dat ik dat heb gedaan stond mijn muziek en dergelijke er nog gewoon bij?

Zal het straks wel eens gaan proberen.

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Ik neem aan dat je mSD kaart niet gereset wordt dan, misschien staat daar je muziek op?

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Verwijderd

Topicstarter
Nee staat allemaal intern, daarom vond ik het zo raar. Had een keer een vastloper gehad, daarna startte hij niet meer op en moest ik hem resetten, ik baalde al dat al mijn muziek kwijt was maar ja, wat moet dat moet.

Tot mijn verbazing stond het er na de harde reset nog gewoon op. Vandaar dat ik dacht dat dat niet voldoende zou zijn.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-11 21:28
Fabrieksreset inderdaad, en dan je interne sd kaart formatteren, en hij is helemaal terug in originele staat. Muziek staat op de interne sd kaart en die wordt standaard onberoerd gelaten bij een fabrieksreset.

[ Voor 31% gewijzigd door boaty op 20-11-2011 16:41 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Pagina: 1