Toon posts:

tv/monitor switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze dingen bestaan wel,
maar ik kan ze NERGENS vinden.

Weet iemand waar ik dit kan bestellen of een
site waar ik in ieder geval info erover kan vinden?

of mischien standaard goed info hierover

Verwijderd

leg eens duidelijker uit wat je nu ZOEKT

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 15:41
Ik neem aan dat je een kassie bedoelt dat je achterin je videokaart douwt, en dat vervolgens spul op je TV laat zien?

TRUST heeft zo'n ding, daar kun je je monitor en je TV op aansluiten. En allebei gebruiken of switchen tussen een van die twee.

Vraag me nie wat et type is, ik weet alleen dat ze er zo een hadden op mn ouwe school en dat et van TRUST was :)

Mail hun ff

Verwijderd

Op donderdag 22 maart 2001 15:58 schreef redah het volgende:
Ik neem aan dat je een kassie bedoelt dat je achterin je videokaart douwt, en dat vervolgens spul op je TV laat zien?

TRUST heeft zo'n ding, daar kun je je monitor en je TV op aansluiten. En allebei gebruiken of switchen tussen een van die twee.

Vraag me nie wat et type is, ik weet alleen dat ze er zo een hadden op mn ouwe school en dat et van TRUST was :)

Mail hun ff
Als hij dat bedoeld:televieuwer van trust,te koop o.a. kijkshop en dynabites f179,=

Verwijderd

Topicstarter
Die van Trust ken ik al, maar als je op internationale sites kijkt zie je dat je ze ook al vanaf 40 dollar kan kopen van andere merken. Alleen die hebben ze niet in Nederland. Volgens een kennis die informaticus is moeten er ook nog andere bestaan.

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
koop anders gewoon een video met TV-output erop >:)

Verwijderd

Ja, dat vind ik dus niet hetzelfde. Ik heb een Xentor32 met tv-out en ik baal ervan dat je OF tv OF monitor hebt. Een kennis van mij heeft zo'n televiewer (de levancier zei dat er tv-out op de kaart zat: zat toch niet op de onboardhandel, dus moest ie er zo'n kastje bijleveren :) )en dat vind ik toch handiger. Alleen moet je dan wel je refreshrate bijstellen, anders doet de tv het niet OK.
Dus als je een kastje gaat zoeken, probeer er dan een te vinden die de frequentie automatisch terug zet naar 60 Hz., zo die bestaan.

Of heb je een 100Hz tv?
En vertel ff hier wat voor kastje het geworden is, misschien shop ik er dan ook 1.

Succes, da-Lynx

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een GeForce2MX van Pixelview gekocht. MET TV-out! Maar daarvan is tot tweemaal toe de tv-chip doorgefikt! Vervolgens heb ik hem verruild voor dezelfde kaart, maar dan zonder TV-out en die doet het nog steeds. Maar nu moet ik dus wel een externe oplossing zoeken. Er moet toch meer keuze zijn in dit land dan alleen TRUST?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik heb een keer zo'n kastje getest van trust
je kan niet hoger dan res 1024*.....
en je Hrz mag niet hoger dan 60

was best cool normaal moest ik switchen en nu kon ik tegelijk kijken

denk er ook aan..... je moet je nog appart je geluid regelen (ook al heb je tv out)

de uitgangen bij de televiewer zijn
S-Video
Tulp (Geel)
VGA (voor een beaemer, btw gamers speeld niet lekker)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Pagina: 1