Dames en heren,
Ik heb wat schade op het rechter achterportier zitten van mijn Ford Mondeo (2002).
Nu heb ik dit zelf weg proberen te werken (met wat orginele verf van de Ford garage), maar het is er niet bepaald mooier op geworden. De deuk zit er ook nog in.
Enfin, volgens mij is de enige resterende optie de autodeur "gewoon" helemaal te vervangen. Zou niet zo moeilijk moeten zijn; ik zie een paar bouten op een schanier uitkomen, waar ik prima bijkan via de voordeur. Echter; er zitten ook nog dingen als electrische ramen in. Dit gaat door een zwarte buis het chassis in.
Volgens een collega moet er ergens een "gewone" stekker zitten:
Iemand hier ervaring mee en nog tips?
Ik heb wat schade op het rechter achterportier zitten van mijn Ford Mondeo (2002).
Nu heb ik dit zelf weg proberen te werken (met wat orginele verf van de Ford garage), maar het is er niet bepaald mooier op geworden. De deuk zit er ook nog in.
Enfin, volgens mij is de enige resterende optie de autodeur "gewoon" helemaal te vervangen. Zou niet zo moeilijk moeten zijn; ik zie een paar bouten op een schanier uitkomen, waar ik prima bijkan via de voordeur. Echter; er zitten ook nog dingen als electrische ramen in. Dit gaat door een zwarte buis het chassis in.
Volgens een collega moet er ergens een "gewone" stekker zitten:
.Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? Normaal vind je nog wel eens een andere gek, die het op Youtube heeft gepost, maar in dit geval kan ik er eigenlijk geen "how-to's" voor terugvinden.Hoe denk je dat ze het in de fabriek doen? Echt niet eerst de deur erin zetten en dan kabels er doorheen pielen
Iemand hier ervaring mee en nog tips?
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.