Weet iemand of er inmiddels al een app is waarbij je je telefoon volledig uit kan zetten en dat het alarm dan nog wel werkt ? Of is de enige oplossing de flightmodus ??
Hoe kan een app werken, als de telefoon volledig uitstaat?
Sommige telefoons gaan wel aan als de telefoon uitstaat, maar als de iPhone dat niet per design al doet, dan betwijfel ik dat Apple het toelaat dat een app de telefoon aan zet als 'ie uitstaat.
Maar correct me if I'm wrong, ik weet het dus niet zeker.
Sommige telefoons gaan wel aan als de telefoon uitstaat, maar als de iPhone dat niet per design al doet, dan betwijfel ik dat Apple het toelaat dat een app de telefoon aan zet als 'ie uitstaat.
Maar correct me if I'm wrong, ik weet het dus niet zeker.
The devil is in the details.
Volgens mij was dat alleen nog bij de oldskool nokia's een optie, tegenwoordig bij de smartphones niet meer?
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Zelfs die niet hoorAltaphista schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 23:03:
Volgens mij was dat alleen nog bij de oldskool nokia's een optie, tegenwoordig bij de smartphones niet meer?
Moet de telefoon echt uit of is flightmode/vibrate gewoon genoeg?
[ Voor 12% gewijzigd door sebastius op 20-11-2011 08:48 ]
ik bedoelde volledig uit (zoals de oude Nokia's maar ook mijn vorige Blackberry's)
Denk dan maar even wennen met het gebruik van flightmodus
Denk dan maar even wennen met het gebruik van flightmodus
Maar waarom moet ie dan volledig uit? Ben gewoon benieuwd waarom je zoiets zou willen. Een iPhone doet 's nachts natuurlijk zijn backupronde op iCloud etc.
ik ben vaak op offshore en buiten mobiel of wifi bereik en gebruik mijn telefoon dan altijd als wekker. Mijn blackberry zette ik altijd volledig uit en deze ging wel aan bij alarm, zo hoef je je nooit zorgen te maken over opladen, maar denk zoals ik al zei dat flightmodus de enige oplossing is
Misschien is een iPhone 4s ook een beetje overkill als je een wekker zoekt. Waarom koop je niet gewoon een klein (reis)wekkertje?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Met een Blackberry kan het, maar dan staat ie ook niet volledig uit omdat iets wat helemaal uit staat zich niet aan kan zetten. Een iPhone heeft deze functie niet en ik niet dat Apple dit zou toelaten een soort App als deze te laten maken. Maar flightmodus zorgt er,tochnook gewoon voor dat je antenne uit staat.
Pagina: 1