Mischien een beetje late aanvraag. maar ik kom dit tropic nu pas tegen.
op 8 september heb ik bij bas-3d op een advertentie gereageerd voor een 'OCZ RevoDrive 50GB EUR 75 (5 maanden oud)"
Ik had gevraagd aan bas of hij foto's kon maken en hij zou dat gaan doen. Dit zou wel pas de volgende avond worden.
De volgende avond terug gemaild of hij de foto's al had gemaakt. Bas reageerde met het volgende DM.
"Hallo Jan,
Sorry voor late reactie, maar hij is al verkocht.
Krijg een mooi bod er voor.
Mvg Bas"
Dit is zijn goed recht natuurlijk maar niet echt netjes. Ik was er als eerste bij en had intresse.
Ik heb bas naar mijn mening een Negative Feedback gegeven.
"Mooie advertentie gezien. deze persoon een DM gestuurd voor meer informatie.
deze zouden worden verzonden naar mij.
Maar hij heeft toch maar besloten hem aan een ander te verkopen is zijn goed recht maar niet echt vriendelijk natuurlijk."
Bas op zijn beurd heeft mij een negative feedback gegeven:
Wat kinderachtig om my negatief feedback te geven die totaal onterecht is!
Je mailde alleen naar mij of ik een foto wou maken. niet dat je hem wou kopen!
Helaas voor jou dat iemand hem wel wou kopen gelijk zonder foto en voor dat ik tijd had om foto te maken.
Dit noem ik kinderachtig gedrag.
Dit is natuurlijk van ons allebij niet heel er netjes (maar goed zo stonden de zaken er toen even voor)
Mijn oplossing is: We zijn allebij niet echt netjes geweest. Ik zou graag zien dat de feedback bij ons allebij verwijderd wordt.
Update: Bas-3d via DM op de hoogte gebracht.
op 8 september heb ik bij bas-3d op een advertentie gereageerd voor een 'OCZ RevoDrive 50GB EUR 75 (5 maanden oud)"
Ik had gevraagd aan bas of hij foto's kon maken en hij zou dat gaan doen. Dit zou wel pas de volgende avond worden.
De volgende avond terug gemaild of hij de foto's al had gemaakt. Bas reageerde met het volgende DM.
"Hallo Jan,
Sorry voor late reactie, maar hij is al verkocht.
Krijg een mooi bod er voor.
Mvg Bas"
Dit is zijn goed recht natuurlijk maar niet echt netjes. Ik was er als eerste bij en had intresse.
Ik heb bas naar mijn mening een Negative Feedback gegeven.
"Mooie advertentie gezien. deze persoon een DM gestuurd voor meer informatie.
deze zouden worden verzonden naar mij.
Maar hij heeft toch maar besloten hem aan een ander te verkopen is zijn goed recht maar niet echt vriendelijk natuurlijk."
Bas op zijn beurd heeft mij een negative feedback gegeven:
Wat kinderachtig om my negatief feedback te geven die totaal onterecht is!
Je mailde alleen naar mij of ik een foto wou maken. niet dat je hem wou kopen!
Helaas voor jou dat iemand hem wel wou kopen gelijk zonder foto en voor dat ik tijd had om foto te maken.
Dit noem ik kinderachtig gedrag.
Dit is natuurlijk van ons allebij niet heel er netjes (maar goed zo stonden de zaken er toen even voor)
Mijn oplossing is: We zijn allebij niet echt netjes geweest. Ik zou graag zien dat de feedback bij ons allebij verwijderd wordt.
Update: Bas-3d via DM op de hoogte gebracht.
Cloud ☁️