Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een oplossing om mijn iPhone in de auto te gebruiken met de mogelijkheden om

1) muziek te luisteren in de auto
2) te bellen met mijn headset (Bose MIE2i)

Het is de bedoeling dat ik beide opties tot mijn beschikking heb. De headset van Bose is perfect voor spraak maar voor het luisteren van muziek wil ik gebruik maken van mijn HU ipv de dopjes.

Een goede en goedkope oplossing lijkt mij de Monster iSplitter 1000, deze kabel splitst de jack in twee uitgangen. Ik zou dus mijn headset en HU tegelijk aan kunnen sluiten: http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=5151

Vandaag ben ik bij de iAmStore geweest met de vraag of het mogelijk is met deze kabel mijn headset te blijven gebruiken. De medewerker kon mij daar geen antwoord op geven. Ik vroeg of ik het produkt mocht kopen met de garantie dat ik hem wel in mocht ruilen als het niet zou werken. Dat was niet mogelijk volgens hem en ik kon het beter proberen bij een grotere winkel dan iAmStore.

Op internet heb ik gezocht maar kan ik geen antwoord op mijn vraag vinden. Een mail naar Monster is verstuurd, maar ik verwacht niet op korte termijn een antwoord.

Is er iemand die dezelfde kabel heeft en mij een antwoord kan geven op de vraag of het mogelijk is om een headset te gebruiken op deze kabel?

[ Voor 4% gewijzigd door SURFivor op 19-11-2011 16:23 . Reden: toevoeging info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nee, hier kun je geen headset op gebruiken. De jack heeft maar 3 contactpunten, terwijl je voor je headset er 4 nodig hebt:

Afbeeldingslocatie: http://img.tomshardware.com/us/2007/07/19/how_good_is_apples_wired_iphone_headset/iphone_sized_plug_and_larger_plug.jpg
Links de jack van ten iPhone headset, rechts een jackplug zoals die ook op de Monster iSplitter zit.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/