[IH] TS Vodafone Glasvezel draadje verdwenen...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:09

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Het valt ons nu pas op, maar sinds wanneer bepaalt Vodafone welke informatie er wel en niet op GoT geplaatst mag worden? Ik zeg niet dat de TS briljant was, maar dit riekt toch wel enigszins naar censuur en gaat wel heel ver als het klopt. Zie: ObAt in "Vodafone Thuis via Glasvezel" O-)

Is er nog een back-up te vinden in de archieven van GoT?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 16:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

De topicstarter heeft de informatie zelf weggehaald zo te zien.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Niemand van de crew heeft actie ondernomen inderdaad.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich is er wel een backup, maar als iemand zijn bijdrage wil weghalen, dan is dat zijn keuze. Er is een co-auteur die misschien wel door wil.

Het lijkt me inderdaad erg vreemd als dit verwijderd is op verzoek van Vodafone; als iemand een nieuwe TS zou willen opzetten dan is dat dan ook van harte welkom. Op geen enkele wijze hebben derden invloed op het beleid wat wij voeren, of ze nu adverteren, sponsoren, of wat ook. Dat zou de essentie van dit medium compleet aantasten.

Mochten verzoeken van Vodafone bij ons binnenkomen om de zaak te verwijderen, dan zouden we daar ook niet op ingaan. Ten hoogste zouden bij overleggen van sluitend bewijs of gerechtelijk bevel feitelijke onjuistheden verwijderd worden, of ingegrepen worden als blijkt dat concurrenten / belanghebbenden een negatieve viral voeren. Uitsluitend in extreme situaties dus, waarbij juist het belang van de bezoeker gewaarborgd moet worden.