Afgelopen woensdag heb ik een beeldscherm gewonnen, welke gisteren is geleverd via een webwinkel waarmee de 'weggevers' (Bij gebrek aan een beter woord) samenwerken. Echter blijkt dat er +/- 9 stuck subpixels zijn. Nu heb ik op internet gelezen dat deze waarschijnlijk vanzelf verdwijnen en eigenlijk mag je een gegeven paard niet in de bek kijken, verder ben ik met het scherm dan ook tevreden.
Zelf heb ik natuurlijk ook even in de handleiding gekeken en deze meld het volgende:
-> Eén of meer pixels is/zijn continue zwart, wit, rood, groen, blauw of heeft/hebben een andere
kleur.
• Reinig het LCD-scherm.
• Zet het scherm een paar keer aan en uit.
• Dit zijn pixels die continue aan of uit staan. Het is een normaal defect dat bij de
LCD-technologie voorkomt.
Wat zouden jullie doen? Alsnog terugsturen en hopen op een nieuwe? Of wachten totdat het zichzelf repareert?
Zelf heb ik natuurlijk ook even in de handleiding gekeken en deze meld het volgende:
-> Eén of meer pixels is/zijn continue zwart, wit, rood, groen, blauw of heeft/hebben een andere
kleur.
• Reinig het LCD-scherm.
• Zet het scherm een paar keer aan en uit.
• Dit zijn pixels die continue aan of uit staan. Het is een normaal defect dat bij de
LCD-technologie voorkomt.
Wat zouden jullie doen? Alsnog terugsturen en hopen op een nieuwe? Of wachten totdat het zichzelf repareert?