Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283484

Topicstarter
Dag Allen,

Een korte vraag, iemand in mijn familie wil een logo laten ontwerpen en wil hierbij veel keus hebben en zodoende kwamen we uit bij de wedstrijdsites. Nou zijn er in Nederland 2 grote *snip* spam en *snip* spam, nou lijkt op het eerste oog ontwerpenvoorgeld groter maar als ik bij de inzendingen kijk lijkt het alsof die op brandsupply van hogere kwaliteit zijn. Heeft 1 van jullie hier ervaring mee? Mocht ik in de verkeerde hoek hebben gepost dan bij deze excuses

alvast dank!

p.s. ik hoef hier geen antwoorden als in de trant van dat deze websites onder de prijs werken en de markt kapot maken

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 17-09-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-04 01:07
Ook bestaat er nog redesignme (*snip* spam geloof ik), ook van nederlandse bodem als ik het goed heb :+ Met die twee die jij opnoemt heb ik geen ervaring mee.

Heb wel eens op dat redesignme gehangen, er was toen iets voor de dutch design week in Eindhoven (stellage voor op een auto ontwerpen o.i.d.) en toen zag ik een van de winnende ontwerpen ook nog rondrijden daaro haha, maar dat is een beetje off-topic xD

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 17-09-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat de klant soms ten onder gaat aan de keuzes op dergelijke websites. Iedere ontwerper zal de situatie herkennen waarin de klant iets wil wat in de prakijk gewoon echt niet handig is. Dat is nu net waarvoor je zo iemand inschakelt: door kennis en ervaring voorkomen dat je met onhandige of amateuristische meuk eindigt. Het klinkt misschien gek, maar ik zie daar soms mensen keuzes maken uit het aanbod waarvan ik vrij zeker weet dat veel mensen dat niet de beste optie zouden vinden.

Ergens kan je natuurlijk zeggen dat een tevreden klant tevreden is, maar het is wat dubbel dat door die keuzevrijheid juist de expertise die men soms goed kan gebruiken buiten spel wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
Ben aangesloten (geweest) bij Brandsupply maar mijn ervaring is na vijf logo's ontwerpen dat het publiek dat daar zijn logo wil laten ontwerpen geen smaak heeft. Pun intended. Wat "ontwerpers" betreft zit er echt geen creativiteit, en dat matcht dus eigenlijk heel goed met de opdrachtgevers. Voor appel en een ei, dubbeltje eerste rang zijn bij mij spreekwoorden die direct opborrelen als ik daar weer eens rondsnuffel.

Als je matig kunt vormgeven maar je daar een goede kans zullen we maar zeggen. Goed werk wordt daar in ieder geval niet op waarde geschat. Dat is overigens een probleem van het publiek, natuurlijk niet van de site zelf, alhoewel die ook niet echt hoogstaand te noemen is. Als je je in dezelfde hoek van het gros van de aanbieders kunt scharen: leef jezelf uit maar voor mij is dit echt volstrekt kansloos. Ik heb liever klanten die serieus zijn.

Anoniem: 451871

Het mooie aan een platform zoals *snip* spam is dat de klant zelf bepaald wat voor kwaliteit het wil ontvangen. Als klanten voor een appel en een ei een wedstrijd plaatsen dan kun je ook ontwerpers verwachten die daar bij aansluiten.

Echter zien wij veel opdrachtgevers die hogere bedragen uitgeven en daarmee ook de top van de ontwerpers aanschrijft. Dat zijn gewoon de beste ontwerpers, deze ontwerpers werken ook voor je als je een opdracht uitzet bij de duurste reclamebureaus in ons land.

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 17-09-2014 18:38 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Je site spammen is hier niet de bedoeling. Dat hebben we je niet heel lang geleden ook al eens verteld. Als je dan ook nog ouwe koeien (een topic uit 2011 :X ) daarvoor uit de sloot gaat trekken maak je het helemaal bont.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.