Hoe fps via splashtop goed bedienen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy001
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
ik draai nu thuis een server met elder scrolls skyrim, om als ik thuis zit te kunnen gamen op bijv. de wc of als ik beneden mijn grzicht moet laten zien en ik wil toch verder met skyrim :p

ik doe dit door een xbox 360 pc receiver te gebruiken op mn pc en via de controller het spel te besturen wat ik kijk op de ipad.

dit werkt heel goed, maar ik vroeg me af of iemand een manier weet om een spel te controllen als je bij iemand anders thuis bent o.i.d. een app of accesoire die goede control functies geeft ..

ik zat zelf te denken aan jailbreak muis plus een keyboArd...
maar heb liever controler

androids kunnen nu wel al ps 3 controllers aansluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Yep, dat laatste moet ik zwaar bevestigen, op android zijn er verschillende manieren hoe je dit redelijk goed kunt doen, wel heb ik mindere filmpjes op youtube gezien waar bluetooth controllers werden gebruikt (gejailbreakte ipads natuurlijk) en een 1 of andere shortcut utility om de input the rewriten naarbegrijpbare dingen (ook al, mss zou splashtop dat voor jouw gewoon doorsturen en zou je dat op de computer kunnen rebinden), hoe dan ook, zoek eens wat op youtube rond, vaak zal er wel in de description bij staan hoe het ze is gelukt.