ik heb dus op het internet gelezen over onlive en recencies gelezen, die zeggen dat het geweldig werkt en het net lijkt alsof je hetop je eigen pc hebt draaien, geen delay met controller dus.
voor degenen die niet weten wat onlive is: een streaming service voor games, zodat je geen high end pc hoeft te hebben om een nieuwe game te spelen.
wat mijn vraag dus is, kan ik zo een server niet maken, maar dan met mijn pc thuis naar mijn ipad ?
momenteel werk ik in huis met splashtop en een xbox controller op mijn pc, via een wireless receiver.
ik bestuur dan Skyrim via mn pc en het beeld zie ik op mn ipad.
werkt geweldig.
maar wat ik nu wil maken is een server om het te spelen als ik weg van huis ben.
ik heb nu dus 120mbit glasvezel besteld en krijg daar ook een goede rouer bij
ik vroeg me af of het daar mee gaat werken ?
en hebben mensen nog tips om dit werkend te krijgen ?of mensen die dit hebben thuis.
ik wil straks mn iphone met 4g internet een wifi laten starten en an via mn ipad overal high end games kunnen spelen, dat is het idee min of meer.
zou dit mogelijk zijn?
alvast bedankt
voor degenen die niet weten wat onlive is: een streaming service voor games, zodat je geen high end pc hoeft te hebben om een nieuwe game te spelen.
wat mijn vraag dus is, kan ik zo een server niet maken, maar dan met mijn pc thuis naar mijn ipad ?
momenteel werk ik in huis met splashtop en een xbox controller op mijn pc, via een wireless receiver.
ik bestuur dan Skyrim via mn pc en het beeld zie ik op mn ipad.
werkt geweldig.
maar wat ik nu wil maken is een server om het te spelen als ik weg van huis ben.
ik heb nu dus 120mbit glasvezel besteld en krijg daar ook een goede rouer bij
ik vroeg me af of het daar mee gaat werken ?
en hebben mensen nog tips om dit werkend te krijgen ?of mensen die dit hebben thuis.
ik wil straks mn iphone met 4g internet een wifi laten starten en an via mn ipad overal high end games kunnen spelen, dat is het idee min of meer.
zou dit mogelijk zijn?
alvast bedankt