Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy001
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
ik heb dus op het internet gelezen over onlive en recencies gelezen, die zeggen dat het geweldig werkt en het net lijkt alsof je hetop je eigen pc hebt draaien, geen delay met controller dus.

voor degenen die niet weten wat onlive is: een streaming service voor games, zodat je geen high end pc hoeft te hebben om een nieuwe game te spelen.

wat mijn vraag dus is, kan ik zo een server niet maken, maar dan met mijn pc thuis naar mijn ipad ?

momenteel werk ik in huis met splashtop en een xbox controller op mijn pc, via een wireless receiver.
ik bestuur dan Skyrim via mn pc en het beeld zie ik op mn ipad.
werkt geweldig.

maar wat ik nu wil maken is een server om het te spelen als ik weg van huis ben.
ik heb nu dus 120mbit glasvezel besteld en krijg daar ook een goede rouer bij
ik vroeg me af of het daar mee gaat werken ?
en hebben mensen nog tips om dit werkend te krijgen ?of mensen die dit hebben thuis.

ik wil straks mn iphone met 4g internet een wifi laten starten en an via mn ipad overal high end games kunnen spelen, dat is het idee min of meer.

zou dit mogelijk zijn?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move NT > SPV

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy001
ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:25

D4NG3R

kiwi

:)

offtopic:
De Mod heeft het topic verplaatst van Netwerken naar Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 19-11-2011 14:52 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee, gaat niet werken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik ken de software die je gebruikt niet, maar in theorie zou het moeten werken toch als je simpelweg de goede forwards in je router instelt? edit moet je wel iets hebben om die xbox controller op aan te sluiten....

[ Voor 20% gewijzigd door Ramon op 19-11-2011 14:56 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:43
Snap wel wat je bedoeld maar gaat wel moeilijk worden, denk toch dat je het beste via onlive kan werken? daar kan je ook gewoon op je tablet naar streamen.

De remote pc control zal inderdaad wel werken, maar natuurlijk zal niet niet zo werken als onlive neem ik aan want die is voor games geoptimaliseerd (ookal heb ik daar geen ervaring mee)

Verder snap ik niet waar je 120mbit glasvezel kan halen, nog nergens gezien en er is geen enkele iPhone die LTE ondersteund en het is nog niet eens zeker dat de nieuwe iPhone dat gaat ondersteunen.

Router heeft wel invloed indien je een wifi-N compitabele iPad hebt en ook router natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Minaaj schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:05:
Verder snap ik niet waar je 120mbit glasvezel kan halen, nog nergens gezien
Moet je voor de grap eens op internet kijken. Er zijn al 200Mbit glasvezel verbindingen te krijgen.

Maar dit gaat via 3G gewoon niet werken wat betreft latency en bandbreedte.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddy001
bedankt voor de reacties.

onlive is nog niet beschikbaar voor tabets, dus dat is geen optie. komt pas eimd dit jaar of volgend jaar (en ik wil portAble skyrim nu :p )

het werkt perfect in huis naar mn ipad streamen, kan gewoon alle pc games erop spelen.. de android tablets kunnen zelfs ps3 controllers aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:43
Tsurany schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 16:07:
[...]

Moet je voor de grap eens op internet kijken. Er zijn al 200Mbit glasvezel verbindingen te krijgen.

Maar dit gaat via 3G gewoon niet werken wat betreft latency en bandbreedte.
Dat weet ik is via tweak.nl hier ook beschikbaar.. maar 120mbit klinkt meer als ziggo/upc ;) (meestal glas 35/50/100/200)
Pagina: 1