Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik ben offline bij MSN Live Messenger

Pagina: 1
Acties:

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Hallo,

Ik zit al een tijd met het volgende probleem en krijg dit maar niet opgelost.

Ik ben er achter gekomen dat wanneer ik iemand verwijder uit mijn msn lijst deze persoon vervolgens mij voor altijd offline ziet, ik dacht altijd dat diegene mij gewoon online bleef zien.

Het ziet er dus naar uit dat je iemand in je lijst moet hebben en anders ziet de ander jouw offline, klopt dit en hebben jullie hier ervaring mee ?

Mvg Dave

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Zoiets zal toch ongetwijfeld wel in de faq van dat progje staan.
Dat al bekeken ?

Abort, Retry, Quake ???

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Bij de opties zit volgens mij een optie (die standaard aan staat): "Blokkeer contactpersonen die ik verwijder automatisch." Moet je dat uitzetten en de geblokkeerde personen uit het blokkering lijstje halen.

• Tourniquet123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Nee in de faq staat daar niets over, zelfs niet op de fora op internet, ik heb hier al weken naar gezocht engels en nederlands maar zonder enig antwoord.

Dit is helaas ook geen optie meer in Windows Live Messenger, je kunt nu alleen aangeven op welk niveau mensen je mogen contacteren, ik heb dit op openbaar (voor iedereen) gezet maar helaas lost dit het probleem niet op.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Het lijkt mij eigenlijk wel logisch dat die mensen jou status niet meer zien als jij ze verwijdert. Anders had je ze toch gewoon in je lijst laten staan?

WLM heeft bij bij trouwens een setting 'only people on my Allow list can see my status and send me messages'. Daarnaast kan ik kiezen om 'All others' mijn status te laten zien. Die settings maken ook geen verschil?

Desktop | Server | Laptop

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Ik snap het probleem niet zo?
Als 1 van de 2 elkaar niet in hun contactenlijst hebben staan kun je geen contact met elkaar opnemen.
Dus zullen ze ook je status niet zien.
Als jij iemand willekeurig, mij bijvoorbeeld, add in je msn maar ik accepteer je niet kun je toch ook mijn status niet zien?
Die zie je pas als ik je accepteer.
Accepteer ik je wel kun je alles zien en me aanspreken, verwijder ik je daarna echter weer zie jij mij offline totdat ik of je opnieuw toevoeg of jij mij ook uit je lijst gooit.

Iemand waarvan jij besloten hebt dat je ze niet meer in je lijst wil hebben, om wat voorn reden dan ook, hoeft toch niet te zien of jij wel of niet online bent?

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Pagina: 1