Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xehbit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-10 22:50
Beste Tweakers,

Ik ben al een week een trotse bezitter van de Samsung Galaxy S2, Na er een hoop me gespeeld te hebben heb ik ook wat app's er op geinstalleerd. Het valt me echter wel op wanneer ik apps niet gebruik dat ze in mijn processen lijst staan. Zoals facebook, twitter etc. Terwijl ik ze toch afsluit. Wanneer ik deze processen nog eens kill met de taskmanager dan staan die app's gewoon weer te draaien na een aantal minuten. Wat zou ik hier aan kunnen doen ? Kan ik bijv; instellen welke processen wel en niet mogen draaien op de achtergrond ?

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Helaas is je eigen inzet in dit topic weer volledig afwezig. Met een klein beetje zoekwerk was je er achter gekomen dat dit bij Android hoort en dus volledig normaal is.Als je bijvoorbeeld RunaR in "Wel of geen task killer?" leest zie je waarom.We verwachten op GoT dat je wel eerst zelf probeert je vraag zelf te beantwoorden en niet dat je je vraag dumpt in een topic. Lees voor je een topic opent eerst Het algemeen beleid. Deze gaat op slot.

[ Voor 11% gewijzigd door janvanduschoten op 19-11-2011 08:15 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.