Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 432987

Topicstarter
Hallo,
Iedereen.
even mijn probleem uit leggen,
ik heb dus de hp thin client t5525 staan en ik wil deze verbinden met mijn terminal server (deze draait windows server 2008 r2 standard) hier op heb ik natuurlijk mijn licentie server ook staan lokaal op deze terminal server, nu mijn probleem is telkens als ik verbinding wil maken met mijn terminal server krijg ik gewoon een time out er wordt zelfs geen error message gegeven.nu heb ik het een en ander al geprobeert maar zonder sucess :( en zou het mogelijk zijn om hier een windows xp of windows 7 embedded versie op te krijgen. ik heb ook dit gevonden maar ik snap het toch niet helemaal. :|
Bij voorbaat dank
:)
spec thin client
mijn software versie is L45T3158
mijn terminal server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:50
nu heb ik het een en ander al geprobeert maar zonder sucess
Wat heb je precies allemaal geprobeerd?
Staat er niets in de eventviewer?

Hoe is je RDP connector op je W2k8R2 server configured?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rolfie schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 11:29:
[...]

Wat heb je precies allemaal geprobeerd?
Staat er niets in de eventviewer?

Hoe is je RDP connector op je W2k8R2 server configured?
ik heb mijn software al geupgrade en momenteel probeer ik of het lukt met knoppix
mijn server staat verbinding met computers toe ongacht de versie
in eventviewer vind ik niets speciaals dat met deze client te maken zou hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
Je hebt een aantal mogelijkheden om te configureren.

Wat zijn precies de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rolfie schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 13:57:
Je hebt een aantal mogelijkheden om te configureren.

Wat zijn precies de instellingen?
welke instellingen wil je precies weten want ik weet niet wat je bedoeldt

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 432987 op 19-11-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
Vergeet niet je post in Professional Networking & Servers.
Zie voor meer informatie PNS Beleid

offtopic: Volgens mij hoort je topic ook hier niet thuis. Dit is een topic voor Serversoftware en Windows Servers

Maar pas eerst een om te testen het het beveiligingsniveau aan, naar geen of zo iets
En de versleutelingsniveau ook naar zo laag mogelijk.

Probeer het daarna nog eens een keer

Nederlandse taal op een server :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Rolfie schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 17:21:
Vergeet niet je post in Professional Networking & Servers.
Zie voor meer informatie PNS Beleid

offtopic: Volgens mij hoort je topic ook hier niet thuis. Dit is een topic voor Serversoftware en Windows Servers

Maar pas eerst een om te testen het het beveiligingsniveau aan, naar geen of zo iets
En de versleutelingsniveau ook naar zo laag mogelijk.

Probeer het daarna nog eens een keer

Nederlandse taal op een server :X
ja ik weet het nederlands inderdaad :P maar ik heb mijn beveilingingsniveau naar beneden getrokken en dit heeft spijtig genoeg geen success :(
heb ook al met cult thin client geprobeerd helaas kan ik niet verbinden of zo maar ik zou graag hebben dat de officiele software wordt gebruikt op de thin client maar is het indien mogelijk om hier windows xp embedded
of windows 7 embedded op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 13:20
Kan je met andere laptops of pc's wel verbinden? Staat je de firewall op je server ingeschakeld? Schakel die een uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jjbstolk schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:13:
Kan je met andere laptops of pc's wel verbinden? Staat je de firewall op je server ingeschakeld? Schakel die een uit?
firewall is van windows zelf, ik kan wel met andere pc's verbinden ik werk altijd op mijn terminal server via mijn laptop ik kan ook via pc werken alleen via de thin client niet en mijn firewall is ingeschakeld mijn virusscanner is AVG 2012 maar ik denk niet dat daar het probleem zit. volgens mij moet de is de versie die op de thin client (de rpd connetor) te oud en wil hij daarom niet connecten. maar enig idee hoe ik dit zou kunnen updaten hij draait namelijk al de laaste software van hp zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
staat hier boven ook al !
maar ik heb moeite met de installatie van knoppix 3.4 en ik vind ook niet de gepaste iso deze zijn nu allemaal v6 en ik heb geen installatie handlijding gevonden maar ik zal het morgen nogmaals proberen met knoppix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoi, welkom op GoT

Dit is niet echt de bedoeling van Professional Networking & Servers :
Professional Networking & Servers (PNS) is zoals de naam het al zegt een forum waar de meeste zaken met betrekking tot Netwerken en Servers in een professionele omgeving. Dit kan gaan over Virtualisatie, hoogbeschikbare bedrijfsnetwerken en Servers. Ook zeer geavanceerde opstellingen die niet direct zakelijk worden gebruikt, maar het niveau van een thuisnetwerk of thuis-server overstijgen kunnen in PNS worden geplaatst.
Hoewel er weinig met een TC thuis zullen werken, vind ik dit toch geen PNS niveau - mede door enig gebrek aan kennis en niveau.
Anoniem: 432987 schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:46:
[...]

staat hier boven ook al !
maar ik heb moeite met de installatie van knoppix 3.4 en ik vind ook niet de gepaste iso deze zijn nu allemaal v6 en ik heb geen installatie handlijding gevonden maar ik zal het morgen nogmaals proberen met knoppix
Daar staat toch duidelijk dat de RDP Client op je TC te verouderd is om te connecten naar een Windows 2008 TS.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.