[b]Nieuwe Topic aangemaakt... Omdat ik nog niet uitgepraat was!!/b]
Ik heb zelf net 2 videos geupload naar mijn telefoon.
Maar nu doen ze het niet op mijn telefoon en wil ik ze weer verwijderen.
En als ik dan op verwijderen klik in mijn telefoon geheugen via mn pc. Krijg ik een foutmelding...
Dat ik ze niet van verwijderen...
Als ik naar Deze Computer ga.
En dan mijn S2 aanklik en ik type rechts bovenin de naam van het filmpje in. Zie ik dat de 2 filmpjes in mijn telefoon staan. Maar als ik ze dan allebij wil verwijderen krijg ik de foutmelding. ( Ik Kijk morgen even naar de foutmelding )
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn telefoon is een : Samsung Galaxy S II.
Besturingssysteem computer : Windows 7
((Hoe voeg ik de foto toe, dan kan ik even plaatje plaatsen die ik met Knipprogamma gemaakt heb))
Dan komen we ook een eind verder...
MEER INFO VOLGT!
Ik heb zelf net 2 videos geupload naar mijn telefoon.
Maar nu doen ze het niet op mijn telefoon en wil ik ze weer verwijderen.
En als ik dan op verwijderen klik in mijn telefoon geheugen via mn pc. Krijg ik een foutmelding...
Dat ik ze niet van verwijderen...
Als ik naar Deze Computer ga.
En dan mijn S2 aanklik en ik type rechts bovenin de naam van het filmpje in. Zie ik dat de 2 filmpjes in mijn telefoon staan. Maar als ik ze dan allebij wil verwijderen krijg ik de foutmelding. ( Ik Kijk morgen even naar de foutmelding )
--------------------------------------------------------------------------------
Mijn telefoon is een : Samsung Galaxy S II.
Besturingssysteem computer : Windows 7
((Hoe voeg ik de foto toe, dan kan ik even plaatje plaatsen die ik met Knipprogamma gemaakt heb))
Dan komen we ook een eind verder...
MEER INFO VOLGT!