Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
[b]Nieuwe Topic aangemaakt... Omdat ik nog niet uitgepraat was!!/b]
Ik heb zelf net 2 videos geupload naar mijn telefoon.
Maar nu doen ze het niet op mijn telefoon en wil ik ze weer verwijderen.

En als ik dan op verwijderen klik in mijn telefoon geheugen via mn pc. Krijg ik een foutmelding...
Dat ik ze niet van verwijderen...

Als ik naar Deze Computer ga.
En dan mijn S2 aanklik en ik type rechts bovenin de naam van het filmpje in. Zie ik dat de 2 filmpjes in mijn telefoon staan. Maar als ik ze dan allebij wil verwijderen krijg ik de foutmelding. ( Ik Kijk morgen even naar de foutmelding )

--------------------------------------------------------------------------------

Mijn telefoon is een : Samsung Galaxy S II.
Besturingssysteem computer : Windows 7

((Hoe voeg ik de foto toe, dan kan ik even plaatje plaatsen die ik met Knipprogamma gemaakt heb))
Dan komen we ook een eind verder...

MEER INFO VOLGT!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Even een paar opmerkingen: Je vorige topic is door een misverstand gesloten voordat je kon reageren op de aanwijzingen van RoD. Er werd echter wel gewezen op Het algemeen beleid en dat was ook niet voor niets, lees die door voordat je een topic opent. Daar lees je dat overmatig hoofdletter gebruik niet is gewenst en we verwachten ook een duidelijke topicstart met eigen inzet.

En nog over de onderstaande opmerking
Nieuwe Topic aangemaakt... Omdat ik nog niet uitgepraat was!!
zo werkt het niet hier. Hoe het wel hoort kun je ook lezen in het algemeen beleid.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
Kan je ze wel verwijderen via een file manager van je telefoon? Ik installeer zelf altijd es file explorer uit de market.

Strava

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:46

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Omdat er blijkbaar niet meer info volgt gaat hier een slot op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.