Toon posts:

[iPhone 4S] Profielen maken?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom van een Blackberry af en altijd als ik ging slapen zette ik hem op "telephone only" in. Zodat mijn wekker wel gewoon afging, als iemand voor noodgevallen belde, hij wel af ging. Maar geen facebook en sms geluidjes etc.
Is het mogelijk om profielen te maken voor deze Iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je kunt mobiele data uitzetten (Instellingen / Algemeen / Netwerk) en dan heb je alleen de telefoonfuncties. Daar hoort sms ook bij dus daar ben je dan niet van verlost.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Gezien de karige topicstart en de al even karige topicstart in Iphone 4S Ringtone kwaliteit laaaag die je net ook aangemaakt hebt, zou ik zeggen, lees Het algemeen beleid #quickstart eens. Tweakers zijn dan een stuk sneller geneigd om je te gaan helpen.

Bij dat andere topic weet ik het niet, maar bij deze zou ik tech echt zeggen: probeer het eens uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Vliegtuigmodus komt aardig in de buurt.

Profielen kunnen niet op de iPhone. Apple gelooft dat je maar twee profielen nodig hebt: een gewone en één vibra. Onbegrijpelijk als je het mij vraagt, maar goed.

Mocht je toch profielen willen dan moet je jailbreaken. Je kunt dan bijvoorbeeld ook een profiel aanmaken waarbij bluetooth automatisch aanstaat, handig voor in de auto. Of een profiel voor 's nachts waarbij alleen bepaalde mensen jou kunnen bellen.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
havana schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 21:24:

Profielen kunnen niet op de iPhone. Apple gelooft dat je maar twee profielen nodig hebt: een gewone en één vibra. Onbegrijpelijk als je het mij vraagt, maar goed.
Ook niet via apps oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
johnee, we verwachten op GoT toch wel iets meer inzet. Wat heb je zelf al gevonden? Of waar heb je al gezocht? Ik zal je topic open laten, maar let hierop in het vervolg :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 18:24:
johnee, we verwachten op GoT toch wel iets meer inzet. Wat heb je zelf al gevonden? Of waar heb je al gezocht? Ik zal je topic open laten, maar let hierop in het vervolg :)
Ja tot nu toe lees ik dat Jailbreaken de enige oplossing is.
Ik had verwacht dat er wel een App zou zijn die dit zou kunnen maar nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Er is geen app voor. Apps die botsen met de filosofie van Apple worden namelijk niet goedgekeurd en komen dus niet in de App Store.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
havana schreef op zondag 20 november 2011 @ 08:39:
Er is geen app voor. Apps die botsen met de filosofie van Apple worden namelijk niet goedgekeurd en komen dus niet in de App Store.
Maar vreemd genoeg is der wel een App die het toelaat om een mp3 in te stellen als alarm wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalb
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 23:45
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:15:
[...]

Maar vreemd genoeg is der wel een App die het toelaat om een mp3 in te stellen als alarm wekker.
Ben helemaal Iphone noob, maar kan dat ook niet zonder app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Verwijderd schreef op zondag 20 november 2011 @ 09:15:
[...]

Apples beweegredenen om bepaalde apps wel of niet toe te laten in de App Store zijn soms niet erg duidelijk. Het is ook al heel vaak gebeurd dat een app in eerste instantie goedgekeurd werd, en later weer werd geweerd.

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1