Toon posts:

Logitech Wireless Music Adapter for Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraag, ik ben aan het kijken voor een oplossing om mijn muziek die op me ipad 1 staat te streamen naar mijn Onkyo TR-SR607, ik wil niet al te veel geld hiervoor uitgegeven.

Nu kwam ik de Logitech Wireless Music Adapter for Bluetooth tegen, voor een nette prijs.

Is er iemand die ervaring heeft met deze oplossing ?

Meer info:
http://www.wifimedia.eu/c...rforbluetooth-p-2296.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
en een airport express gebruiken?

Is wel wat duurder maar werkt hier super....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-07 18:19
Ik heb ook naar die Bluetooth oplossing gekeken, maar las op andere forums geen positieve reacties. Verbinding blijkt erg onstabiel en de kwaliteit van de stream valt tegen. Ik heb nu een Airport Express geleend van een collega en dat werkt wel prima. Dus ik denk dat ik daar ook voor ga. Worden op Marktplaats trouwens al aangeboden voor zo'n 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reactie's ik ga eens naar een Airport kijken voor een fatsoenlijk prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik weet niet in hoeverre je een airport kan gebruiken in een bestaand netwerk. Of je moet je bestaande apparatuur vervangen door je airport.

Je kan ook kijken naar een Apple TV (nieuwste generatie), deze ondersteunen Airplay, waarmee je naast geluid ook video (youtube, trailers etc) kan streamen naar je TV. Deze werken wel goed in een bestaand netwerk zonder apparatuur te vervangen. Zijn alleen wat prijzig.

Ik kan alleen maar bevestigen dat die bluetooth dingen niet goed werken. Met een afstand van maximaal een meter werkt het prima, maar op langere afstanden en in ruimtes waar storingen (wifi bijvoorbeeld) aanwezig zijn is de kwaliteit zeer matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim2000
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-12-2021
Positieve ervaringen met Logitech bluetooth adapter.

Mijn ervaringen zij heel positief, heb het apparaat voor 25 euro gekocht bij de MM.

Er kunnen 8 toestellen op worden aangesloten heb er 4 telefoons op waarvan 1 Apple, en 2 laptops.

Geluidweergave is prima, weergave beluisterd via een 5.1 installatie van Denon met JBL boxen.

Het apparaat geeft super geluid en heel handig in gebruik. Vooral in combinatie met de Apple I phone en de Acer laptop waar en Trust 3.0 bluetooth usb stick aan hangt (kosten 10 euro) voldoet het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb vorige week toch maar een Airport express gekocht, en hij voldoet prima.
Hij is als extra in een netwerk gehangen, het netgear netwerk is gewoon aktief gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een apple tv gekocht hier voor. met toslink aan versterker en hdmi aan tv. erg handig!
Ik kan niet alleen audio streamen maar ook video van youtube maar ook uit de ted app.
Verder kan je desktop van ipad op tv vertonen net als je foto's.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 23:31 . Reden: nog wat bij zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:24:
Heb vorige week toch maar een Airport express gekocht, en hij voldoet prima.
Hij is als extra in een netwerk gehangen, het netgear netwerk is gewoon aktief gebleven.
Same here, een 2e hands Airport Express , via de Airport Utility waren er verschillende keuzes hoe ik de airport wilde configureren. Ik heb gekozen om de Airport Express in het huidige SSID op te nemen.

Daarna kon ik meteen genieten van een MAC/PC/iPad waar ik de audio rechtstreeks naar mijn ( nu draadloze ) receiver kon sturen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:07
Heb een Samsung Chrombook XE303C12-A01NL en wil deze verbinden met Logitech Wireless Music Adapter.
Nu heb ik het volgende probleem, de verbinding wordt even tot stand gebracht het lampje wordt ook groen,
maar dan verbreekt de verbinding weer, ik krijg hem dus niet goed verbonden, wat doe ik hier verkeerd ?
Heb hem ook al een paar keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, ook de stroom er af gedaan en weer op....
Pagina: 1