Ik wordt hier echt totaal gestoord. Het zal wel aan Sonera liggen. ik heb hier een kabelabonnement van hen en ze hebben nu geloof ik iets nieuws verzonnen: Elke keer als ik het internet op ga krijg ik van hun DHCP een ip toegewezen. Hierdoor kan ik geen enkele firewall meer draaien, omdat ik anders het internet niet op kan.
Hetzelfde is dit met de internetsharing. Winroute heeft een firewall, dus connect het niet. Ik heb nu sygate en die doet het wel gelukkig. Dit is niet het enige rare.
Ik heb ME eraf gegooid, omdat die helemaal niet mee wou werken en heb 98 erop gezet. Niks aan het handje. Kan lekker internetten met IE (
) en Opera (
). Ook ICQ wil werken en alles van de andere computers kan het internet op. Mirc wil ook nog connecten, maar daar houd het mee op. Ik gebruik als IRC programma het liefst Polaris of Excursion, beide Mirc klonen. Met precies dezelfde instellingen willen deze echter niet connecten. Ze kunnen het juiste ip niet krijgen en dit is erg vervelend, aangezien ik met Mirc geen fileserver kan draaien.
Tot overmaat van ramp werkt het programma en napsterclone WinMX ook niet meer en wil ook niet meer connecten. Ik weet niet wat er hier aan de hand is en of het aan sonera ligt of aan mijn instellingen, maar ik wordt er schijt en scijt ziek van.
Hetzelfde is dit met de internetsharing. Winroute heeft een firewall, dus connect het niet. Ik heb nu sygate en die doet het wel gelukkig. Dit is niet het enige rare.
Ik heb ME eraf gegooid, omdat die helemaal niet mee wou werken en heb 98 erop gezet. Niks aan het handje. Kan lekker internetten met IE (
Tot overmaat van ramp werkt het programma en napsterclone WinMX ook niet meer en wil ook niet meer connecten. Ik weet niet wat er hier aan de hand is en of het aan sonera ligt of aan mijn instellingen, maar ik wordt er schijt en scijt ziek van.