Beste mede tweakers,
Enige tijde geleden heb ik een Razer Mamba muis aangeschaft.
Geweldige muis, voldoet geheel aan de verwachtingen.
Ware het niet dat van de ene naar de andere dag de muisaanwijzer na opstarten van Windows ongecontroleerd met zeer hoge snelheid over het scherm vliegt.
Er zit ook geen logica in de beweging, een beweging naar rechts heeft geen snelle verplaatsing naar rechts als gevolg maar willekeurig over het hele scherm.
Enfin, wat het ik er aan gedaan: (niet dezelfde volgorde)
Firmware update:
Resultaat: geen.
Verwijderen eventueel conflicterende draadloze apparatuur.
Accustatus gecontroleerd;
Resultaat: volledig opgeladen.
Grondig schoon gemaakt (muis + muismat)
resultaat: Geen.
Methode: handmatige luchtspuit
Dpi stand controle:
Bij verstellen naar laagste stand geen resultaat.
Herinstallatie:
Resultaat: Geen.
Vermanend toegesproken
:
Geen resultaat
Resultaat in zijn geheel :
Enfin, het vreemde aan dit alles is dat indien ik een willekeurig programma open (mbv een andere muis) de Razer beetje bij beetje beter gaat werken. Na verloop van tijd (na circa 15 handelingen) werk hij weer naar behoren. Verder wil het wisselen van bedraad naar draadloos ook wel eens werken maar niet vanzelfsprekend.
Ik kan nergens iets vinden over een mogelijk oplossing en heb reeds het nodige geprobeerd.
Volgens mij klinkt dit als een van de meest aparte problemen ever maar goed, ik kom er echt niet uit.
Ik hoop dat iemand hierop aanslaat, ben u daar bij voorbaat zeer erkentelijk voor.
Vriendelijke groet,
Jandaan
( . Y . ) PC specs:
OS= Windows 7.
Asus P8H67-M PRO moederbord
Int Core i7-2600
Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100
D3 8GB 1600-999 Grey XMP
SSD 120GB 500/525 Agility3 SA3 OCZ
WD 2TB WD20EARS
XFX 1GB D5 X HD6870 Dual Fan
Corsair CMPSU-600G
CooMas CM690II Advanced
Enige tijde geleden heb ik een Razer Mamba muis aangeschaft.
Geweldige muis, voldoet geheel aan de verwachtingen.
Ware het niet dat van de ene naar de andere dag de muisaanwijzer na opstarten van Windows ongecontroleerd met zeer hoge snelheid over het scherm vliegt.
Er zit ook geen logica in de beweging, een beweging naar rechts heeft geen snelle verplaatsing naar rechts als gevolg maar willekeurig over het hele scherm.
Enfin, wat het ik er aan gedaan: (niet dezelfde volgorde)
Firmware update:
Verwijderen eventueel conflicterende draadloze apparatuur.
Accustatus gecontroleerd;
Resultaat: volledig opgeladen.
Grondig schoon gemaakt (muis + muismat)
resultaat: Geen.
Methode: handmatige luchtspuit
Dpi stand controle:
Bij verstellen naar laagste stand geen resultaat.
Herinstallatie:
Resultaat: Geen.
Vermanend toegesproken
Geen resultaat
Resultaat in zijn geheel :

Enfin, het vreemde aan dit alles is dat indien ik een willekeurig programma open (mbv een andere muis) de Razer beetje bij beetje beter gaat werken. Na verloop van tijd (na circa 15 handelingen) werk hij weer naar behoren. Verder wil het wisselen van bedraad naar draadloos ook wel eens werken maar niet vanzelfsprekend.
Ik kan nergens iets vinden over een mogelijk oplossing en heb reeds het nodige geprobeerd.
Volgens mij klinkt dit als een van de meest aparte problemen ever maar goed, ik kom er echt niet uit.
Ik hoop dat iemand hierop aanslaat, ben u daar bij voorbaat zeer erkentelijk voor.
Vriendelijke groet,
Jandaan
( . Y . ) PC specs:
OS= Windows 7.
Asus P8H67-M PRO moederbord
Int Core i7-2600
Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100
D3 8GB 1600-999 Grey XMP
SSD 120GB 500/525 Agility3 SA3 OCZ
WD 2TB WD20EARS
XFX 1GB D5 X HD6870 Dual Fan
Corsair CMPSU-600G