Oracle conversie naar Postgress

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, wie zou mij hiermee kunnen helpen.

Ik wil een oracle schema converteren naar een postgress-database. Het is geen complexe of grote database (plm. 10 tabellen, 30 procedures en functies in 5 packages) , het is een (relatief eenvoudig) rekenmodel.

Ik weet dat hiervoor tools zjn, maar de eenvoudige tools doen net niet wat ik er van verwacht en de complexere tools krijg ik niet aan de praat.
Ik zou graag iemand vinden die tegen een vergoeding deze conversie voor me kan uitvoeren.

Met vr.groet,
Andre Slump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 13:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Hoi welkom op GoT.

Zoals je hier kunt lezen zijn dergelijke verzoeken niet de bedoeling op GoT.

Als nu gewoon zelf aan de slag gaat en je komt er niet uit, dan kun je met een duidelijke topic start (met duidelijke probleemstelling en inclusief de zaken die je al geprobeerd hebt) gewoon een topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat sopsop zegt, alhoewel hij beter alleen een Topic Report had kunnen doen. Dit is werving en dat staan we hier niet toe. Zie Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!. Er is een reden dat dat soort topics bovenaan de topiclijst staan, dan zouden ze moeten opvallen ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Creepy op 18-11-2011 13:25 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.