Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HP Office J5780] Scant alleen maar via documentinvoer

Pagina: 1
Acties:

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 08:06
Sinds een paar dagen vertoont mijn all-in-one het gekke probleem dat hij alleen nog maar scant via de documentinvoer. En ik denk dat dit komt doordat er nog iets in die invoer zit; alleen ik zie niets als ik de kleppen open doe.

En omdat ik altijd geluk heb is dit product ook weer 3 jaar oud dus geen garantie. Is dit voorgekomen bij een van jullie? En hoe is dit op te lossen?

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:55
Als er nog iets in die invoer zit moet ie dat aangeven, dmv een papierstoring.
Staat ie toevallig niet ingesteld op dubbelzijdig scannen? of van enkel naar dubbelzijdig, via de glasplaat kun je dat namelijk niet.
Heb dit probleem toevallig zo gehad bij een kleine Ricoh MF.

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 08:06
Hij geeft aan "Orig. Geplaatst". Ik weet niet wat dat exact inhoud, staat ook niet in de handleiding...

Wat mij wel opvalt is dat de documentinvoer apart lang doorloopt. Volgens mij is er een sensor oid die kijkt of er papier voor de documentinvoer ligt kapot ofzo.

• tazmaniankoala
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:27
Kijk eens op de website van HP: http://h10025.www1.hp.com...=nl&lc=nl&product=3301296
Hier staat een vergelijkbare storing.

"Orig. Geplaatst". betekent letterlijk: "Origineel Geplaast", oftewel dat er een origineel in de document invoer zit.
In het deksel (links naar boven klappen, zie figuur 2) zit een U-vormig stuk plastic dat vrij moet kunnen bewegen. Dat moet vallen in de bodem van de document invoer.

Nokia XR20 / smart BRABUS. Een mens kan met weinig ook tevreden zijn